Keresőoptimalizálás - amire a te weboldaladnak is szüksége van! - SEO101.hu


Keresőoptimalizálás – amire a te weboldaladnak is szüksége van!

Az emberek 90%-a a Google-ban való keresés során csak az első találati oldalt böngészi át. Az, hogy milyen oldalak kerülnek az első 10 helyre jellemzően három tényezőtől függ:

  • a felhasználó keresési szokásaitól,
  • a Google automata algoritmus beállításaitól,
  • jelenleg a keresések közel felét kitevő öntanuló algoritmus adta válaszoktól.

Ennek ellenére a keresőoptimalizálás nem egzakt tudomány, amit ma leírunk, könnyen lehet, holnap elavulttá válik, vagy alapjaiban változik meg.
A Google azért igyekszik folyamatosan változtatni a helyezést befolyásoló algoritmusán, hogy a látogatókat minél hatékonyabban kiszolgálja, másrészt saját fejlődése, és a piacvezetői szerep megtartása miatt teszi.

Válaszd SEO szolgáltatásunkat, és mi letesszük voksunkat a sikered mellett!

Azért mert mi:

  • hosszú távban gondolkodunk,
  • személyre szabott ajánlatunk eredményes lesz,
  • lelkiismeretesen dolgozunk a weboldaladon,
  • vállalkozásodnak legrelevánsabb kulcsszavaival kerülsz a találati lista élére,
  • mindenben segítünk, hogy weboldalad a Google minőségi és tartalmi irányelveinek maximálisan megfeleljen,
  • mindenben segítünk, hogy értékesítési elképzeléseidnek megfelelően alakíthasd ki weboldalad/webáruházad,
  • mindenben segítünk, hogy ügyfeleid/vásárlóid elképzeléseinek is maximálisan megfeleljen weboldalad/webáruházad.

Mikorra várható eredmény?

Teljesen jogos a kérdés: a Google ajánlása szerint a keresőoptimalizálás eredményessége 6-12 hónap múlva mutatkozik meg, ehhez folyamatos, kitartó és következetes stratégiára van szükség!

Ha Te is partner vagy abban, hogy a keresőoptimalizálás egy hosszabb folyamat, aminek az eredménye megkérdőjelezhetetlen, válassz minket a közös munkához!

A tény, hogy ma már 3,811 milliárd ember internetezik a világon, új vásárlóközönség megjelenését jelenti, és ez alól hidd el, a te céged sem kivétel. A lehetőség számodra most él csak igazán!

Ehhez viszont le kell győzni adott szektoron belül a konkurenciát, vagy épp új termékkel, szolgáltatással kell megtalálni a célközönségedet. Ennek egyik szükségszerű lehetősége, hogy weboldalad a vásárlást, megrendelést generáló kulcsszavakra minél jobb helyen szerepeljen az organikus találati listán is.

Milyen módszerekkel lehet mindezt elérni?

A keresőoptimalizálás egyik alapvető része a linképítés. Míg korábban a linkmennyiség növelése volt a cél, amire a weboldal keresőben elfoglalt helyezése pozitívan reagált, addigra ma már a hangsúly a linkek minőségére (értékes linkek) helyeződött át.

Értékes linkek alatt értjük az olyan értékek meglétét, mint: MozRank, DA (Domain Authority), PA (Page Authority), Trust Rank stb., ehhez viszont szorosan kapcsolódik, hogy az eredményhez minőségi szövegkörnyezetbe helyezzük el a weboldaladra mutató linket.

Milyen megoldások léteznek a Google számára is elfogadott linképítési módszerekre?

A legújabb algoritmus változások a természetes linkképződést támogatják, az olyan weboldalakról kapott linkeket, amelyek minden szempontból elfogadottak:

  • természetes blogok, amelyek valamilyen témában jöttek létre,
  • értékesek, mert folyamatosan tematikus tartalommal frissülnek,
  • mérhető értéket képviselnek (látogatottság, interakció stb), ezzel linkerőt adva át a linkelt weboldalnak.

Az eredmény pedig nem marad el! Ehhez kínálunk kész linképítés megoldást, ami a SEO folyamatok sikerének egyik mérhető kulcsa.

Az online marketing megoldások között a direkt marketing és a SEO mellett találjuk a PPC hirdetési csatornákat. Az a hatékony és korszerű megoldás, ha minden lehetőséget kihasználsz, mert így több irányból tudod elérni weboldaladdal a kívánt célt.

Egy jól felépített weboldal még egyáltalán nem elegendő a sikerhez, ugyanis azt optimalizálni és hirdetni kell, mert a termék, vagy szolgáltatás csak így juthat el a célközönséghez!

Milyen PPC hirdetéseket kínálunk?

  1. Google Ads hirdetések

A Google Ads a világ egyik legjobb és legkiszámíthatóbb marketingeszköze, amellyel tökéletesen megcélozható az elérni kívánt célközönség. Ha Ads kampány segítségével hirdetünk, minden egyes fillér, amelyet reklámra költünk, nyomon követhető, és egyszerűen kiszámítható, hogy a befektetés megtérült-e.

Az Ads kampány és hirdetéscsoport megfelelő kialakításához és optimalizálásához jókora tapasztalatra van szükséges, ugyanis a hirdetés csak ebben az esetben hozhat kézzel fogható hasznot.

Mindenképp javasolt kiaknázni az Adsben rejlő potenciált!

Hogy miért?

Míg a keresőoptimalizálás egy hosszabb folyamat során mutat kézzel fogható eredményt, addig az Ads AZONNAL generálja a látogatókat és a vásárlókat!

 

  1. Facebook hirdetések

A Facebook legnagyobb erőssége a kiváló célozhatósága. Nincs még egy olyan marketing eszköz, ahol ilyen pontosan meg lehetne határozni, hogy milyen célcsoportot akarunk elérni.

Ezt semmilyen más marketing csatorna, még a Google hirdetési rendszerek se tudják. Mérhetjük és tesztelhetjük a szóba jövő célcsoportokat, hogy melyik milyen intenzitással, és nem utolsó sorban milyen költséggel és megtérüléssel reagál a hirdetéseinkre.

Miért válassz minket PPC hirdetéseid kezelésére?

  • komplex megoldást kínálunk,
  • mérhető eredményekkel,
  • Facebook és Google Ads szakembereink több éves tapasztalattal rendelkeznek.

Mi szükséges még ahhoz, hogy a fent említett módszerek és csatornák működjenek? Természetes a jól felépített szöveges kommunikáció, mert bizony bármilyen népszerűek is a videós tartalmak, az internet 30 év elteltével is SZÖVEGES MŰFAJ.

Ha weboldal szövegírásról beszélünk, akkor két irányból kell megközelítenünk a témát:

  • egyrészt maga a weboldal tartalma/landing/sales oldalak,
  • másrészt a tartalommarketing, amivel folyamatosan, tervezetten, célirányosan friss tartalmat lehet nyújtani a felhasználóknak, látogatóknak

Miért van szükséged szövegírásra?

Mert a Google algoritmusai – többek között – a weboldalak nyújtotta szöveges tartalom alapján „döntik el”, hogy a weboldalakat a találati lista melyik szegmensébe helyezi.

Ezért szövegírásnál, tartalommarketingnél azt is figyelembe kell venni, hogy ma már egyaránt írunk a látogatóknak és egyaránt a kereső robotoknak. Mindezt úgy, hogy egyiknek se tűnjön fel, hogy a másiknak írunk!

Szövegírás típusok

  • Marketing szövegírás, ami értékesíthiába van tartalom az oldalon, ha az nem közvetít! Egy jó szöveget kellemes elolvasni, hitelességet és bizalmat sugall, valamint érdeklődést kelt az oldal által kínált termék vagy szolgáltatás iránt. Mindez elérhető profi marketing szövegírással.

 

  • SEO szövegírás, a weboldal barátja – egy weboldal akkor igazán értékes, ha látogatókat, ügyfeleket hoz. Ebben lényeges szerepet játszik a SEO szövegírás, amit azért kell profi szakemberekre bízni, hogy a minőségi tartalom folyamatosan biztosítva legyen, ami a célzott kulcsszavak mellett hasznos információkat tartalmaz a látogatók számára.

Gondold át, mérlegelj, majd rendeld meg szolgáltatásainkat, hogy minél hamarabb együtt induljunk el a te vállalkozásod fejlődésének útján!

English