SEO szótár – AdWords kulcsszavak egyezési típusai

AdWords kulcsszavak egyezési típusai: Az AdWords rendszere a hirdetések célzását a keresési hálózaton kulcsszavak segítségével végzi. Vagyis azon látogatók számára jeleníti meg a hirdetéseket, akik a rendszerben megadott kulcsszavakra, illetve azokhoz hasonló kifejezésekre keresnek. A megjelenítés szabályzására szolgálnak a különféle kulcsszó egyezési típusok, amelyek meghatározzák, hogy egy-egy kulcsszó esetén a lekérdezés mennyire lehet tág a kulcsszóhoz képest. Tehát ezzel a lehetőséggel tökéletesen szabályozható, hogy milyen keresési lekérdezések esetén jelenjenek meg a hirdetések, s ezáltal a relevancia jócskán megnövelhető. Az egyezési típusok a következők: általános egyezés, módosított általános egyezés, kifejezésegyezés, pontos egyezés és kizáró egyezés.

Print Friendly
Címke: ,

Szerző:

Cégünk az Unelte SEO S.R.L 2009 óta foglakozik keresőoptimalizálással, ezen belül linképítéssel, szövegírással és elemzésekkel is.

 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás