SEO szótár – Google Ads kulcsszavak egyezési típusai

Google Ads kulcsszavak egyezési típusai: A Google Ads rendszere a hirdetések célzását a keresési hálózaton kulcsszavak segítségével végzi.

Vagyis azon látogatók számára jeleníti meg a hirdetéseket, akik a rendszerben megadott kulcsszavakra, illetve azokhoz hasonló kifejezésekre keresnek.

A megjelenítés szabályzására szolgálnak a különféle kulcsszó egyezési típusok, amelyek meghatározzák, hogy egy-egy kulcsszó esetén a lekérdezés mennyire lehet tág a kulcsszóhoz képest.

Tehát ezzel a lehetőséggel tökéletesen szabályozható, hogy milyen keresési lekérdezések esetén jelenjenek meg a hirdetések, s ezáltal a relevancia jócskán megnövelhető.

Az egyezési típusok a következők:

  • általános egyezés,
  • módosított általános egyezés,
  • kifejezésegyezés,
  • pontos egyezés,
  • kizáró egyezés.