SEO szótár – Google Ads kulcsszavak egyezési típusai
Google Ads kulcsszavak egyezési típusai: A Google Ads rendszere a hirdetések célzását a keresési hálózaton kulcsszavak segítségével végzi.
Vagyis azon látogatók számára jeleníti meg a hirdetéseket, akik a rendszerben megadott kulcsszavakra, illetve azokhoz hasonló kifejezésekre keresnek.
A megjelenítés szabályzására szolgálnak a különféle kulcsszó egyezési típusok, amelyek meghatározzák, hogy egy-egy kulcsszó esetén a lekérdezés mennyire lehet tág a kulcsszóhoz képest.
Tehát ezzel a lehetőséggel tökéletesen szabályozható, hogy milyen keresési lekérdezések esetén jelenjenek meg a hirdetések, s ezáltal a relevancia jócskán megnövelhető.
Az egyezési típusok a következők:
- általános egyezés,
- módosított általános egyezés,
- kifejezésegyezés,
- pontos egyezés,
- kizáró egyezés.