SEO szótár – Remarketing

Remarketing – a Remarketing egy viszonylag friss funkciónak mondható az AdWords rendszerében, amely lehetővé teszi, hogy a hirdetők azok számára jelenítsék meg a hirdetéseket, akik előzőleg már jártak a hirdetendő oldalon. Ebben az esetben különböző remarketing listák alakíthatóak ki, amelyek segítségével a lehetséges látogatók csoportokra bonthatóak. Így lehetőség van például olyan csoportok megcélzására is, akik ugyan jártak az oldalon de nem hajtottak végre konverziót. A tapasztalatok szerint ezzel a lehetőséggel jócskán megnövelhető a konverziók száma, s így a megtérülés is.

Címke: ,

Szerző:

Cégünk az Unelte SEO S.R.L 2009 óta foglakozik keresőoptimalizálással, ezen belül linképítéssel, szövegírással és elemzésekkel is.

 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás