Google hirdetés (Google Ads) kezelés – minden, ami a Google Ads hirdetések létrehozása mögött van

A Google természetesen azt szeretné, ha minél többen hirdetnének a Google Ads-ben és ennek érdekében különféle kuponokat oszt ki azoknak a vállalkozásoknak, akik most kezdenek el hirdetni.

Ezzel természetesen egyfajta értékesítési ösztönzés, ugyanakkor a hagyományos kuponok csak 15 000 Ft, vagy 22 500 Ft értékűek. Ezeket a kuponokat Te is bármikor aktiválhatnád a fiókodban, viszont ha a hirdetések kezelését mi végezzük, akkor a Partner Program keretén belül biztosítani tudunk számodra egy 120 ezer forintos kupont.

Amiről már annyit beszéltünk: mi is az a Google Ads?

A Google Ads a Google online hirdetési szolgáltatása, amely lehetővé teszi a vállalkozások és egyéb hirdetők számára, hogy hirdetéseket jelenítsenek meg a Google keresőmotorjának eredményoldalain és a Google Display hálózatán, valamint videóhirdetéseket a YouTube-on. A Google Ads kulcsfontosságú jellemzője a kulcsszavakra történő célzás, ami lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy hirdetéseiket specifikus keresőkifejezésekkel kapcsolják össze. Ez azt jelenti, hogy a hirdetések akkor jelennek meg, amikor a felhasználók azokhoz kapcsolódó kereséseket végeznek a Google keresőjében. 

Hogy miért érdemes vállalkozóként foglalkoznod a Google Ads hirdetésekkel, arról minden bizonnyal nem kell beszélnünk. Te is tisztában vagy azzal, hogy a Google hirdetések manapság már kikerülhetetlenek, főleg azokban az esetekben, ahol az értékesítés elsősorban online történik, így például webáruházaknál.

Google Ads súgó: beszéljünk inkább arról, hogy miben lehetünk a segítségedre, ha Google hirdetések létrehozása a cél!

Cégünk több mint 10 éve foglalkozik professzionális keresőmarketinggel, PPC hirdetésekkel, és így Google Ads hirdetésekkel is. Sokat láttunk és tapasztaltunk ezeken a területeken, így jól tudjuk, hogy mi az, ami működik és mi az, amit nincs értelme erőltetni. Készítettünk kampányokat a legnagyobb multiknak és a legkisebb KKV-knak is, így jól átlátjuk a piacot és az cégek szükségleteit a hirdetések kapcsán.

Google Ads hirdetések

Mi fog történni, ha felkeresel minket Google Ads kampánykezelés kapcsán?

Elsőként konzultálunk, mert mindennek az alapja a megfelelő mennyiségű információ. Meg szeretnénk ismerni majd a céged tevékenységét, hogy miben vagytok jók, miben vagytok rosszabbak, mik a céljaitok, ezeket hogyan érhetjük el közösen stb. Miután minden lényeges kérdést áttárgyaltunk, egyedi stratégiát készítünk.

Sokan nem szentelnek elég időt erre a pontra, pedig a stratégia az egyik legfontosabb tényező a sikeres PPC hirdetések lebonyolításánál. A Google Ads (régebben google Adwords) számtalan lehetőséget kínál a hirdetésre, így nem csak keresési hálózati hirdetésekben érdemes gondolkodnod. A cégeknek pedig számtalan céljuk lehet azon az úton, ami a nagyobb mennyiségű értékesítéshez vezet. Van akinél kizárólag a keresési hálózat jelentheti a megoldást. Aki brandet építene, vagy leadeket gyűjtene jobban jár, ha inkább a Google display hálózat (Google Display Network) felé veszi az irányt, ahol a legkülönfélébb vizuális hirdetéseken keresztül érheti el a megfelelő felhasználókat. A Google display hirdetések eszköztársa színes, figyelemfelkeltő – például képeket és videókat is tartalmaz, nem csupán szöveges hirdetéseket, mint a Google keresési hirdetései.

Google hirdetés (Google Adwords) személyre szabott stratégia alapján

A célok tehát szerteágazók lehetnek, ahogy a megvalósítás mikéntje is, így ezt nélkülözhetetlen alaposan átbeszélni, majd pedig egy részletes stratégiában rögzíteni.

Számunkra az a fontos, hogy tisztán lássuk az elérni kívánt célokat és ez alapján azokat a marketing eszközöket ajánljuk a céged számára, amelyek valóban elősegítik majd a célok elérését.  

Mire figyelünk a Google Ads hirdetési kampányok során?

  • Pontos mérések

Szeretünk mindent mérni és fontosnak tartjuk, hogy a mérések a lehető legpontosabbak legyenek. Ennek megfelelően ügyfeleink pontos képet láthatnak a konverziókról, s így nyomon követhetik a megtérülést.

Kifejezetten fontosnak tartjuk a megfelelő konverziómérést, ugyanis ez az Alfája és Omegája mindennek. Ügyfeleink számára havi riportokban mutatjuk be az elért eredményeket, elsősorban az értékesítési mutatókra koncentrálva.

  • Hatékony és egyértelmű kommunikáció

Szeretjük, ha érthetők vagyunk. Jól tudjuk, hogy ügyfeleink elsősorban a saját szakmájukhoz értenek és nem várjuk el tőlük, hogy megértsék a marketinggel kapcsolatos szakzsargont. Éppen ezért érthetően és egyértelműen fogalmazunk az elért eredmények és a jövőbeni tervek kapcsán.

  • Folyamatos tesztek

Fontosnak tartjuk, hogy az elért eredményeknél mindig tudjunk jobbat nyújtani, ezért rendszeresen tesztelünk új kampánytípusokat, hirdetéseket, kulcsszavakat stb. Természetesen a hirdetéskezelés során nagyrészt a bevált eljárásokat követjük, de mindig hagyunk teret az újdonságoknak és a fejlődési lehetőségnek, persze mindezt az ügyfeleinkkel történő egyeztetéseket követően.

  • Globális szemlélet

Aki azt mondja manapság, hogy a Google Ads hirdetéseket külön egységként lehet kezelni, az vagy nem érti a dolgát, vagy hazudik. Ma már minden összefüggésben van egymással és ez az online marketing területén kifejezetten igaz. A felhasználók napjainkban több eszközt használnak, több hirdetési platformon is járnak egymást követően.

Így fontosnak tartjuk, hogy az adatokat ne kizárólag egy adott hirdetési platform tekintetében vizsgáljuk. Éppen ezért riportjainkban rendszeresek az összehasonlítások a különböző forgalmi forrásból érkező felhasználók kapcsán is. Megfigyeljük a viselkedésüket, az érdeklődési szegmenseiket, s ezek alapján végezzük az optimalizálást.

  • Adatorientált marketing

A kampányok során óriási mennyiségű adat keletkezik és az a legfontosabb, hogy ezek az adatok objektíven legyenek kiértékelve. Ezt sok esetben manuálisan végezzük, de bizonyos esetekben automatikusan tanuló algoritmusokat is használunk a célok eléréséhez, függően az adott szükségletektől, vagy épp az adatmennyiségtől.

  • Auditáljuk a weboldalt is

A sikeres hirdetés egyik legfontosabb eleme a megfelelő céloldal. Ez sajnos sok esetben nem adott, így munkánk során kifejezetten nagy figyelmet fordítunk arra, hogy tanácsokkal lássuk el ügyfeleinket a megfelelő landing oldalak elkészítéséhez. Legyen szó egy szolgáltatás aloldaláról, vagy egy termékoldalról, fontos annak megfelelő kialakítása, ahogy a szövegezés, úgy a design szempontjából is.

Mivel SEO-val is foglalkozunk, így az esetleges hibákat a weboldalon nem csak a Google Ads, hanem a keresőoptimalizálás szempontjából is vizsgáljuk.

A Google Ads hirdetés, PPC hirdetések ára

A Google Ads hirdetéskezelés három részből áll. Elsőként felépítjük a fiókot a stratégia szerinti kampányokkal és hirdetésekkel. Ez egyszeri költséget jelent majd. Ezt követően pedig havi szintű költséget jelent a hirdetések kezelése, felügyelete és optimalizálása.

Ezen felül pedig a Google felé fizetendő hirdetési költség is fennáll.

Mivel a legtöbb cég esetén teljesen egyedi a stratégia, ezért az árazás is teljesen egyedi. Nem mindegy, hogy egy 10 ezer terméket tartalmazó webáruház Google Ads fiókját kell-e teljes körűen kiépíteni és kezelni, vagy egy ügyvédi iroda szolgáltatásait kell-e meghirdetni. A két témakör között óriási a különbség, ahogyan a szükséges stratégiát, úgy a belefektetett munkaórák számát illetően is.

A szolgáltatásaink árazását épp a fenti ok miatt nem rendezzük csomagokba.

Kizárólag az egyedi, személyre szabott ajánlatnak látjuk értelmét, ugyanis csak így érhető el maximális hatékonyság a hirdetések felépítése és kezelése kapcsán.

Hogyan legyél sikeres a Google Ads segítségével?

Minden weboldalra igaz: a Google találati listájának első helyén szeretnének szerepelni (többek között a Google Ads segítségével), azonban az út, ami idáig vezet, minden honlap esetében másként néz ki. A minél több hirdetési platformokkal való megismerkedés erősen ajánlott – bár ebben a kavalkádban könnyű elveszni profi segítség nélkül. A hirdetésed és maga az Ads kampány akkor váltja be a hozzá fűzött reményt, ha okosan van felépítve, csak ekkor érkezik rá minél több tudatos kattintás – ebben nyújtunk számodra segítő kezet!

Bízd profikra Google Ads hirdetési fiókodat!

Ha úgy érzed megkeresnél minket:

Inkább írok!




    Melyik szolgáltatásunk érdekel?
    Keresőoptimalizálás
    Facebook hirdetés
    Google Ads
    Pr cikkek, szövegírás
    Linképítés
    Weboldal készítés
    Webáruház készítés

    Kötelező jóváhagyni a Felhasználási feltételeket
    és az Adatkezelési tájékoztatót!

    Elolvastam, megértettem, elfogadom

    Please prove you are human by selecting the plane.

    Kapcsolódó SEO szótár kifejezések