Linképítés – a teljesség igényével

Ahhoz, hogy a linképítés fogalmáról beszélhessünk, ismerni kell pontosan mit jelent maga a link, és milyen szerepet tölt be. Gyakorlatilag ez alapján érted meg szolgáltatásaink lényegét, és magabiztosan el tudod dönteni, hogy a nagy kérdés, ami minden weboldal tulajdonosban felmerül, rád vonatkozik-e: szüksége van-e weboldaladnak linképítésre?

Sokkal életszerűbb, ha nem mi beszéljük rád, hanem felismerésre jutsz! Mi csak végig vezetünk.

Tudtad, hogy ma Magyarországon mi rendelkezünk közel a legnagyobb és legváltozatosabb linképítés-portfólióval?

A titkunk egyszerű:

  • kiegyensúlyozott árpolitikával rendelkezünk,
  • partnereink és kapcsolataink révén széles portál választékot állítottunk össze,
  • ha tőlünk rendelsz transzparens módon építhetsz fel átlátható, ellenőrizhető linkprofilt weboldaladnak,
  • tesszük mindezt 10 év tapasztalatával.

Még mielőtt felsejlenének benned a weben olvasott, olykor lehangoló és riogató dörgedelmes mondatok, mennyire káros és elítélendőek a viszontlink szerzési módszerek, olvass végig!

A legtöbb hasonló mondatok mögött nincs igazi tapasztalat, csak a Google – sok esetben – kétértelmű megnyilatkozásaiból származó félmondatok mantrázása, és az ügyfelek elbizonytalanítása.

Ne feledjük a tényt, a Google diktál, és neki elsősorban az az érdeke, hogy mindenkit a Google Ads irányába tereljen, és nála költse el a pénzt, nem holmi több éves tapasztalattal rendelkező SEO-s ügynökségnél.

Természetesen a Google Ads is egy olyan csatorna, amit érdemes, sőt, ki is kell használni!

Ellenben míg a Google Ads egy azonnali, hirtelen magas költséggel járó ügyfélszerzési rendszer, addig az organikus találatokban való építkezés, időben lényegesen hosszabb, de sokkal stabilabb eredménnyel jár. Nem utolsó szempont, hogy fajlagosan olcsóbb is.

Ám, hogy teljességgel átlásd, a linképítés él, és még jó ideig élni fog, ehhez nem kell mást tenned, mint velem tartani az utolsó mondatig!

A link és a linképítés fogalma

Mi a link?

A link, vagy más néven hypertext tulajdonképpen az a kapocs, ami két weboldalt, vagy egy weboldal különböző aloldalait összeköti, nevezhetjük ugrópontnak is.

Segítségével jutunk el (ugrunk) egyik internetes fájlról (weboldalról) a másikra. Szószerinti fordításban láncszem, és egy láncszem attól lesz értékes, ha összefonódik az előzővel és kapcsolódik a következőhöz.

Tehát csak azok a láncszemek értékesek, amelyek kapcsolódnak másik láncszemekhez. Azokat a láncszemeket lehet egy kupacban megtalálni, amelyek nem önmagukban árválkodnak, hanem vannak kapcsolataik.

Hogyan működnek a linkkapcsolatok?

Hasonlóan az emberi kapcsolatokhoz, elmondhatjuk, hogy minden egyes linkkapcsolat valamilyen szinten értékes.

Ám, amikor ezek a kapcsolatok elérnek egy kritikus mennyiséget, akkor mi emberek is elkezdünk súlyozni, és bizonyos kapcsolatok kevesebb értékkel bírnak számunkra, míg mások nagyon is értékesek.

Linképítés - linkkapcsolatok

Lehet, hogy nem töröljük kapcsolatrendszerünkből, viszont egyszerűen arról a kapcsolatról nem veszünk többé tudomást, nem bízunk benne. Számítógépes nyelvre fordítva, nem foglalkozunk többé az onnan érkező szignálokkal. Innentől viszont csak minőségi kapcsolódási pontokra törekszünk.

Hétköznapi fordításban hasonlóan működnek a linkkapcsolatok, a linképítés is.

Hogy kinél, mennyi az a kapcsolati mennyiség, ami már kritikusnak mondható, azaz, hogy adott weboldal számára mennyi az a viszontlink mennyiség, ami már túl sok ahhoz, hogy a Google ne vegye figyelembe, vagy negatívan értékelje, nagyon változó, de egyértelműen a minőségtől függ.

A linkek és a Google

Képzeljük el, hogy maga a link az internet történelmére vetítve egy őskorból ránk maradt megoldás. 1989-ből, vagy, ha magát az ötletet nézzük, még korábbról származó rendszer-elgondolás, ami a különböző adatbázisok, dokumentumok hálózati elérésének, megosztásának, összekapcsolásának a kulcsa.

Ebből alakult ki a ma ismert háló, a világháló.

Az ötlet kigondolása óta eltelt több mint fél évszázad, emellett megértünk egy ezredfordulót is. Itt van a Google, ami a ma legismertebb, és a világon a 2. legértékesebb márka, egy olyan bonyolult értékelő, rangsoroló és listázó rendszer, ami a világhálón fellelhető összes internetes dokumentumot (weblapot, médiatartalmakat, képeket stb.) kezeli.

Találjuk ki, mi alapján végzi elsősorban ezt a rendszerezést? Bizony! A linkek alapján!

Ha abból indulunk ki, hogy az internet alapjait tulajdonképpen a linkkapcsolatok adják, akkor miért is gondolnánk azt, hogy:

  • a linkkapcsolatok nem érnek semmit?
  • a viszontlinkeket alapból bünteti a Google?

Rangsorolási tényezők a Google-ban

A weben található sok millió weboldal között a Google rangsorolási tényezők szerint tesz különbséget. Emellett egyéb más szempontot figyelembe véve (pl. napszak, ország, random faktor stb.) állítja össze azt a találati listát, amit látsz adott kulcsszóra keresve.

Tulajdonképpen minden SEO-val foglalkozó weboldal leírja, hogy annak idején miképp találták ki a Google fejlesztői az oldalak Page Rank értékét, ami alapja a rangsornak. Mind a mai napig létezik, csak nem nyilvános. Aki érdekelt volt, és érdekelte a Google működése, még emlékezhet a nyilvános Page Rank értékekre, amit 2016 elején visszavontak.

A Google algoritmusa az egyik legfejlettebb öntanuló funkcióval rendelkezik, és folyamatosan próbálja megérteni a felhasználók keresési szándékait. Magyarul is.

Linképítés és a Google

Viszont továbbra is hiba azt gondolni, hogy a linkekből érkező bizalmi szignálok jelentősége csökkent volna.

Annyi történt csupán, hogy most már ezt is megérti a Google, „tudja”, adott link szignálja, linkereje mennyit érhet annak a weboldalnak, amire mutat, mert ugyanúgy ismeri a linkelő weboldalt is! Ezért kell csak és kizárólag a minőségi linképítésre törekedni!

Így mondhatni, ma már elegáns módszerrel képes kiszűrni a webszemetet mindkét oldalról: linkelő és linkelt oldalról is.

Emellett felértékelődtek és megjelentek olyan minőségi elvárások és további rangsort befolyásoló tényezők, amelyek korábban egyszerűen nem léteztek.

Középpontban a felhasználói élmény

Középpontba került a felhasználó keresési szándékának maximális kielégítése és a felhasználói élmény, amit a jövőben egy algoritmus fog értékelni, és mindez kiemelt rangsorolási tényezővé lép elő.

Ha ezzel tisztában vagy, és tudod:

  • melyek az aktuális minőségi irányelvek, és
  • milyen technikai elvárásai vannak a Google-nak,
  • milyen keresőoptimalizálási faktoroknak kell megfelelni on page és off page,
  • milyen tartalmi elvárások érvényesek.

Akkor azt is tudod, hogy mindezekkel nem a kereső algoritmusait, hanem a látogatót, felhasználót, potenciális ügyfeleket – nevezzük bárhogy – kell kiszolgálni, ami maga után vonja a jó helyezés lehetőségét is.

Szándékosan írom, hogy lehetőségét, mert ez – bármennyire is jól hangzik – nem elég!

Legalábbis a magyar piacon még hosszú ideig biztosan nem. Ehhez még kell az a típusú linkszerzés, linképítés, amit mi kicsit másképp csinálunk, mint mások!

Ha most kellene döntened az off page SEO-ról, mit tennél?

Tételezzük fel, hogy most ebben a pillanatban azt mondod, hogy téged mindez nem érdekel.

Nem akarsz a Google „vackaival” foglalkozni, de tudod, hogy a keresőoptimalizáláson belüli on page SEO csak egyik pillére a jó helyezésnek. Tudod, hogy szükséges az off page SEO is.

A nagyon jól megírt szakmai, keresőoptimalizált tartalom a másik, ezért folyamatosan blogolsz, építed a közösségi médiát.

SEO szakértők folyamatosan azt tanácsolják neked, hogy csakis tiszta linkprofillal, minőségi linkekkel tudsz segíteni a helyezéseden, de fogalmad nincs honnan szerezz?

Nincs más dolgod, mint már most ajánlatot kérni, vagy választani csomagjainkból! Sőt! Segítünk választani!

Több szegmensben és konstrukcióban kínálunk olyan minőségi linkeket, amelyek az évek során bizonyítottak. Ezt nem mi állítjuk, hanem az a több száz ügyfél, akivel weboldaloptimalizálás során együtt dolgoztunk, vagy épp dolgozunk évek óta.

A minőségi, természetes linképítés a modern, 21. századi keresőoptimalizálásban már alapkövetelmény!

Mi ebben is több szintet képviselünk! A mi céges ajánlásunk: linképítés-portfóliónk kiegyensúlyozott ötvözése.

Linképítés – off page SEO – másképp, mint mások

Tudjuk, hogy a linképítés, az off page SEO része, az a tevékenység, ami adott weboldalon kívül zajlik. E tevékenység keretében hivatkozásokat helyezünk el minden esetben minőségi szövegkörnyezetben, függetlenül attól, hogy épp milyen típusú linképítésről van szó.

De igazából itt az ideje, hogy tovább is lendüljünk a linképítés nyersen értelmezett fogalmán, mert ma már nem linkeket árulunk, hanem minőségi PR cikkeket, amiben „mellesleg” elhelyezünk egy linket.

Hogy mindezt milyen horgonyszöveggel tesszük és mely aloldalakra hivatkozunk, azt előzőleg helyezésvizsgálatból, és aloldal-kulcsszó relevancia összefüggésből tudjuk meghatározni.

Vegyük sorra linképítés-portfóliónkat:

Minőségi PR cikkek

A modern, minőségi PR cikkeknek – legalábbis, amit tőlünk kapsz – kettős szerepük van:

  • viszontlink szerzés, ami egyértelmű,
  • értékesítői hatás, mert nem azért írjuk a cikkeket, hogy a link nagyobb szövegkörnyezetbe legyen elhelyezve, hanem azért, hogy a cikk információt adjon át az olvasónak, aki így nagyobb eséllyel kattint a linkre.

A minőségi PR cikkek igényét tulajdonképpen a Google azon törekvése hívta életre, ami a minőségi, természetes linképítés, linkszerzés felé terelte a weboldal tulajdonosokat. Mégpedig a középpontba kerülő felhasználói interaktivitás révén.

Vagyis azok a weboldalak lényegesen nagyobb linkerőt adnak át, erősebb bizalmi szignállal rendelkeznek, amelyeknek nagy látogatottságuk, és magas domain értékeik vannak.

Egy erős piaci versenyben lévő webáruház vagy weboldal kulcsszavait nehéz előre lendíteni a találati listán, vagy stabilan adott pozíció környékén tartani.

Minőségi PR cikkekkel viszont stabilizálhatók és látványosan előre mozdíthatók a kulcsszavak a SERP-ben.

Ha a minőségi, természetes linkszerzés az első számú cél, akkor az ezeken a portálokon való megjelenést ajánljuk!

Hogy miért?

Három okunk is van rá:

1. a trend azt mutatja, hogy a Google ajánlásával összhangban egyre nagyobb igény van a minőségi, tiszta linkekre,

2. működik,

3. a KKV-k, egyéni vállalkozók számára is elérhető ár.

Portfóliónkba több mint 150 oldal tartozik, a listát folyamatosan bővítjük, folyamatosan kutatjuk az újabb partnereket.

Ahhoz, hogy egy portál bekerüljön portfóliónkba többszörös szűrőn kell keresztülmenjen, hogy csak minőségi, természetesen felépített, értékelhető forgalommal rendelkező, erős szignált közvetítő oldalakkal tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket.

Tematikus linképítés

Az azonos tematika és a relevancia kéz a kézben jár, de most különösen magas értéke van! Több szempontból is.

Weboldal készítéskor mindig kiemelt szempont, hogy a téma amennyire csak lehet homogén legyen.

Például irodaszer webáruházban papucsokat vagy otthoni tisztítószereket is árulni nem előnyös, mert elég messze esik tematikában. Ellenben irodaszer webáruházban nyugodtan értékesíthetünk olyan releváns termékeket, mint egérpad, nyomtató patronok és tonerek stb.

Minél jobban be tudja azonosítani a Google a témát, annál többször jeleníti meg a felhasználó keresésére a weboldalunkat, webáruházunkat.

Márpedig fentebb leírtam, de többször is fontos hangsúlyozni: a kiemelt rangsorolási tényező hosszú távon az lesz, mennyi időt tölt el a látogató a weboldalunkon, milyen élménnyel távozik, mert ennek függvénye az, hogy visszatér-e?

Ráadásul, ha adott témával foglalkozó weboldalra ugyanolyan vagy releváns témájú weboldal hivatkozik, az tulajdonképpen nem más, mint a hitelesség netovábbja a Google algoritmusai számára.

Minél nagyobb értékű, témájában, vagy legalább kulcsszavaiban releváns oldalról kapunk linket, azzal nemcsak a domain értékét növeljük, hanem weboldalunk szakértői státuszát is a Google felé.

A szakértői státusszal rendelkező weboldalakat pedig többször mutatja meg a keresési eredmények között a felhasználónak, mivel kielégíti a keresési szándékot, és feltételezhetően számára hasznos információt talál.

Angol nyelvterületen már évek óta szinte közel ez az egyetlen működő stratégia a minőségi linkszerzésben: a tematikus oldalakról kapott linkek.

Egyelőre magyar nyelvterületen kevesebb az igény, és kevesebb oldal is áll rendelkezésre a tematikus linképítés széles körű elterjedéséhez. De már létezik! Ami azért is üdvös, mert ez a trend egyre jobban be fog törni a mi piacunkra is.

Kiemelt fejlesztéseink között szerepel olyan minőségi tematikus portál portfólió összeállítása, ahova változatos témákban tudunk minőségi PR cikkeket kihelyezni.

Korlátozott mennyiségű tematikus linképítést már most tudunk vállalni!

PBN bloghálózat

PBN = Private Blog Network, magyar piacon „prémium linképítés” fantázianévvel hivatkozunk rá.

A gyengébb idegzetűeket kérjük forduljanak el, mert olyan érzékeny témát érintünk, amit SEO szakértők, SEO oktatók tűzzel-vassal kergetnek.

Minden önmagára adó hazai SEO szakember leírja a weboldalán, hogy ez mennyire alacsony minőségű, mennyire hátrányos a weboldaladnak (sőt, toxikus), mennyire kerülendő, és már-már tarkólövést érdemel az is, aki értékesíti, az is, aki vásárolja. 😊

Szerencsére vannak olyanok is, akik elismerik létjogosultságát, és azt is, hogy minden rémhír ellenére a PBN linképítés MŰKÖDIK. Többek között azok az ügyfelek, akiknek évek óta építünk linkeket.

Való igaz:

  • alacsony minőségű egy PBN link, ha értékei nem érik el a minimálisan elvárt szintet, jelenleg a magyar piacon a DA10 értéket,
  • toxikus, ha magas a Spam Score értékük,
  • hátrányos lehet a weboldaladnak, ha azonos néven, IP címen és tárhelyen van az összes domain,
  • toxikus lehet weboldaladnak, ha soha nem törlik a tört linkeket, vagy nem foglalkoznak vele, ha az oldalakat feltörték,
  • 0 egyedi, link nélküli tartalommal rendelkezik.

Valamint a bónusz, ha linképítés címszóval semmi más nem történik, csak összelinkelik az ügyfelek weboldalait. Sok esetben maguk a weboldal tulajdonosok a legaktívabb támogatói ennek a stratégiának.

Ebben az esetben, ha egyet is kidob a Google az indexből, akkor az összes többi oldal is eltűnik a süllyesztőben, mivel ezek az összelinkelések is PBN bloghálózatként funkcionálnak. Míg a külső PBN bloghálózatból kapott linkekkel nem fenyegeted saját weboldalad az indexből való kikerüléssel, mert csak a hálózatban bent lévő oldalak tűnnek el. A linkelt weboldal csak elveszíti a back linkeit. Ennyi történik legrosszabb esetben.

Ez a típusú linképítési stratégia is él és virágzik, ellenben ez már a black hat SEO műfaját súrolja.

Ezzel szemben mi:

  • folyamatosan monitorozzuk blogjainkat,
  • folyamatosan távolítjuk el a tört linkeket,
  • 0 vagy alacsony Spam Score értékkel rendelkeznek,
  • DA10 érték alatti domainek nincsenek a portfóliónkban,
  • ahova szükséges ott link nélküli tartalmakat is írunk,
  • több tárhelyen és több száz egyedi C class IP címen találhatók az oldalak,
  • az árak tartalmazzák a szövegírást is.

Ha hitelesnek érzed érvelésünket, rendelj most legnépszerűbb linkcsomagunkból!

Prémium” PBN link csomagok 

10 db Prémium cikk

1600 karakter hosszú, egyedi leírást tartalmazó szöveg, egyedi anchor szöveg az összes linknek, ami tartalmazza azokat a kulcsszavakat, amiket kérnek

csak DA10 és DA19 közötti

.hu végződésű oldalak

   

A csomag ára

30.000.Ft

Határidő 1 hónap

40 db Prémium cikk

1600 karakter hosszú, egyedi leírást tartalmazó szöveg, egyedi anchor szöveg az összes linknek, ami tartalmazza azokat a kulcsszavakat, amiket kérnek

csak DA10 és DA19 közötti

.hu végződésű oldalak

A kért kulcsszavak helyezésvizsgálata az oldalon, kulcsszó kutatás a megadott kulcsszavak alapján és a linképítés megtervezése, négy hónapon keresztül

A csomag ára

120.000.Ft

Akciósan 111.000.Ft

Határidő 4 hónap

Az árak ÁFA nélkül értendők, a számlát román cég állítja ki, ezért ha valaki nem rendelkezik közösségi adószámmal, akkor az ár 19% román ÁFA -val (TVA) lesz magasabb.

Saját és partnereink révén közel 400 PBN blogot kezelünk, a DA érték széles skálán mozog, 10-től a 40+-ig. Ha magasabb értékű PBN linkekre lenne szükséged kérd egyedi ajánlatunkat!

Linképítés stratégia kiválasztása

Mikor való neked a PBN linképítés?

Ha alacsony költségvetéssel most indítasz egy bármilyen weboldalt, webáruházat, aminek még egyáltalán nincsenek linkei.

Ebben az esetben a PBN linkek, a kevesebb több elve alapján, egy higgadt pontosan ütemezett linképítési stratégia keretében, körültekintően kiválasztott kulcsszavakat használva (elsősorban alacsonyabb keresésű longtail, ill. brand kulcsszavakra fókuszálva) hosszú távon is működik.

A hosszú táv alatt 4-5 évet, vagy piac erősségétől függően, akár ennél többet is értünk.

Mikor nem neked való a PBN linképítés?

Ha nagyobb költségvetésű projektet indítasz, erősebb piacon, nagy keresésű kulcsszavakra, most szeretnél új brandet építeni, amihez tiszta, minőségi linkprofilt szeretnél a 0. perctől, akkor egyértelmű, hogy a minőségi PR cikkekkel kell kezdened!

Ám, még ekkor sem zárja ki semmi (sőt!), hogy indulásnál minden aloldal kapjon az erősebb DA értékű PBN linkekből, egy rövid linképítési stratégia keretében, majd felváltva haladni a minőségi PR cikkek felé.

Akkor sem biztos, hogy neked való a PBN linképítés, ha backlink profil vizsgálatakor azt látjuk, hogy weboldalad nagyon sok linket veszített az elmúlt időben.

Alapvetően a linkvesztés egy természetes folyamat, a linkek megszűnnek, folyamatosan csúsznak hátrafelé a linket adó oldalon. Egyre gyengébbek a szignáljai, mígnem a Google egy idő után nem veszi őket figyelembe.

Nem büntet már látványosan a spamnek minősített linkek miatt, ám természetes, hogy a szignálvesztést megérzi a weboldal, mind forgalomban, mind helyezésben.

Ha nem tudsz dönteni, nem ismered a saját weboldalad linkprofilját, linképítés ajánlatkérése előtt kérd tőlünk annak átvizsgálását!

Linképítés – mit jelentenek a mérőszámok?

A fentiekben többször hivatkoztam különféle mérőszámokra, és bár alapvetően már mindenki találkozott a kifejezéssel, akinek volt érdekeltsége a keresőoptimalizálás terén, ill. linképítésben, mégis foglaljuk össze. Csak azért, hogy mindenki helyén kezelje ezeket a számokat.

Mikor a Google lenullázta a nyilvános Page Rank értékeket, akkor nem csak a magyar, de a külföldi szakma is egy olyan általánosan használható érték után kezdett kutatni, ami megmutatja egy domain erejét.

Ennek eredményeként a SEO szakma a 2004-es alapítású marketing szoftvereket fejlesztő cég a SEOmoz mérőszámait kezdte a Page Rank alternatívájának tekinteni 2016 után.

A MozRank egy összetett mérőszámokat kínáló SEO eszköz, ami a saját fejlesztésű MozBar-on keresztül érhető el.

Fontos megjegyezni, hogy saját adatbázisból dolgozik, és semmi közük nincs a Google-hoz, ám mégis ez lehetett az egyetlen alternatíva, ami alapján láthatjuk, hogy egy domain vagy a teljes weboldal milyen értékek mentén fejlődik.

A MozRank olyannyira népszerű, hogy a cég komoly fejlesztéseket vezetett be. 2019-ben jelentették be, hogy az elsődleges mérőszám, a Domain Authority (DA) számítása során az addigi lineáris modell helyett neurális hálózatok segítségével térképezik fel a domainekre mutató linkeket, azok hálózatát, linkerejét.

Mindezzel a linkmanipulációt szeretnék csökkenteni. Nem utolsó sorban a DA egy folyamatosan, dinamikusan frissülő mérőszám.

Sokat mondó adat, hogy a DA érték megállapításához folyamatosan közel 35 trillió adattal dolgoznak a cég további eszközei.

A MozRank mérőszámai a következők:

  • Domain Authority – a legfontosabb mérőszámok egyike, a domain erejét mutató, relatív mérőszám. Hiba kizárólagos jelentőséget tulajdonítani neki, mindig a versenytárséval érdemes hasonlítani,
  • Page Authority – a weboldal egyes aloldalainak az értékét mutatja,
  • Spam Score – százalékos értékben mutatja, hogy a domain milyen spam pontszámmal rendelkezik, van linkprofilunkban tiltott vagy büntetett weboldalról származó link.

Emellett az angol piac tele van olyan SEO eszközökkel, amelyek egymástól független önálló fejlesztések, nem állnak kapcsolatban a Google-al.

Ezeknek a SEO eszközöknek a szerepét, és az adatait mindig érdemes kellő fenntartással kezelni, mert sok esetben egymással ellentétes következtetésekre jutunk, ha nem tudjuk értelmezni az információkat. Bővebben itt olvashatsz hasznos SEO eszközökről.

Mikor nem működik a linképítés?

Azért kértem még az első mondatok között, hogy olvasd végig, mert egy nagyon fontos információt kénytelen voltam a végére tartogatni. Nem azért, mert bevetettem a legújabb marketing cselt, csak egyszerűen ide kívánkozik.

Létező jelenség, amikor a linképítés nem működik.

Ebben az esetben ösztönösen a linkek minőségét vagy a szakértelmet kérdőjelezi meg az ügyfél. Nyilvánvaló, hogy akár ez is lehet a probléma forrása, ám a legelején érdemes az összes befolyásoló technikai faktort ellenőrizni.

Az más kérdés, hogy ha a SEO cég ezt nem tette meg a linképítés megkezdése előtt, az is szakértelmi hiányosságokra utalhat.

Ahogyan írtam, hogy a tartalmilag és technikailag a tökéletesre törekedő weboldal tapasztalataink szerint önmagában nem elég az organikus előrejutáshoz, ugyanúgy csak és kizárólag a linképítés sem hoz eredményt, ha:

  • nincs megfelelő mennyiségű és minőségű szöveges tartalom a weboldalon,
  • technikailag hiányos az oldal,
  • on page SEO beállítások hiányosak, vagy egyáltalán nincsenek,
  • nem a megfelelő kulcsszavakra történt a linképítés,
  • nincs frissülő tartalom a weboldalon,

Az esetek magas százalékában, amikor nem működik a linképítés ezeknek a faktoroknak a hiánya állhat a sikertelenség mögött.

Amikor ezeket kiküszöböltük, illetve leépítjük a hiányosságokat, onnantól tapasztalataink szerint kizárható, hogy ne működne, csak a megfelelő linképítési módszert és stratégiát kell választani.

Bízom benne, hogy hozzájárultunk ahhoz, hogy más színben lásd a linképítést, és bátran vágj bele! Rendelj!

Ha nem tudod eldönteni, hogy weboldalad számára, melyik típusú linképítés hozhat eredményt, segítünk!

    Kötelező jóváhagyni a Felhasználási feltételeket
    és az Adatkezelési tájékoztatót!


    * A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!”