Bombaként robbant a hír, hogy a Google bejelentette, a keresési eredmények javítása érdekében újabb algoritmus frissítést vezet be. Ugyanakkor a mostani egy, a szokásos frissítésekhez képest jóval...
Azt már senki nem kérdőjelezi meg, miszerint a digitális világban való sikeres létezésnek és fejlődésnek a keresőoptimalizálás az egyik legfontosabb alappilére....
TovábbManapság számos virtuális asszisztens állás közül válogathatunk, és mivel a virtuális asszisztencia tág fogalom, így mindenki megtalálhatja a profiljának leginkább...
TovábbA digitális marketing világában a keresőoptimalizálás az egyik legdinamikusabban...
TovábbÉrdeklődsz a SEO legfrissebb trendjei iránt? Szeretnéd bővíteni tudásodat a linképítés...
TovábbBombaként robbant a hír, hogy a Google bejelentette, a keresési eredmények javítása érdekében újabb algoritmus frissítést vezet be. Ugyanakkor a mostani egy, a szokásos frissítésekhez képest jóval...
Sok itthoni kis- és középvállalat gondolja azt hibásan, hogy egy webshop mobilbarát kivitelezése rengeteg pénzbe kerül, a keresőoptimalizálásról nem is beszélve! Az igazság viszont az, hogy még...
Legalábbis arra utalnak, azok a megjegyzések, amelyeket egyik Google szakember tett egy fórumon. Danny Sullivan, a Google keresési kapcsolattartója szerint jelentős változások jönnek a Google...
Eltelt már annyi idő, hogy kiderüljön a Google Analytics 4 teljesen másképp működik, mint a Universal Analytics. Nézzük meg mi a különbség! A Google Analytics 4 (GA4) egy keresőoptimalizáláshoz...
Szeptember közepén a Google bevezette a "hasznos tartalom" legújabb frissítését. A Google dokumentációja szerint ez a frissítés kifejezetten a hasznos tartalom rendszer osztályozóját célozza. A...
Amikor a technikai SEO uralja a váltást, de az okos online marketing döntések segítik a pozitív végeredményt keresőoptimalizálás szempontból is Ebben a bejegyzésünkben egy ruházati webáruház...
A technológia világában az innováció sosem áll meg, ezt mindig is tudtuk. A legújabb hírekben a Google az AI-alapú keresési élményt teszteli, vagyis a Search Generative Experience-t az SGE-t. A vállalat az utóbbi időben több újítást is bevezetett, hogy a keresési élmény ne csak innovatív, hanem még relevánsabb és informatívabb legyen a felhasználók számára. Májusban […]
TovábbMit jelent a keresőmarketing? SEM jelentése A SEM az angol “Search Engine Marketing”, magyarul “KeresőMotor Marketing” rövidítése. A keresőmarketinget gyakran hívják még “digitális marketing”-nek, “internetes marketing”-nek vagy “online marketing”-nek is.A keresőmarketing az internetes marketing egy formája, melynek egyik célja, hogy különféle eszközök segítségével növelje a webhelyek láthatóságát a keresők találati oldalain. Azaz a keresőmarketing segíthet […]
TovábbMit jelent a SEO? – Keresőoptimalizálás alapok
Mit jelent a SEO vagy keresőoptimalizálás?
SEO:
Keresőmotor
Hogyan működik a keresés?
Googlebot, Bot, Robot, Spider (Pók), Crawler (Feltérképező):
Hivatkozás (link):
Külső hivatkozás (link):
Belső hivatkozás (link):
Index:
Indexelés:
Algoritmus:
Példák rangsorolási tényezőkre a Google algoritmusában:
Mire használható a SEO?
SERP
Organikus keresési eredmény:
Nem organikus eredmény / hirdetés:
Google által generált esztétikus keresési eredmények
Meta adatok:
Meta cím – Meta Title:
Meta leírás – Meta description:
Google My Business:
Strukturált adatok:
Összegzés
TovábbA folyamatosan fejlődő technológiai világban a Google mindig az élvonalban foglalt helyet, újítva, alkalmazkodva, és a legkifinomultabb, felhasználóbarát technológiai megoldásokat előállítva. A Google legújabb AI eszköze a: Google BARD. Egy olyan technológia, ami újradefiniálhatja az online marketinget és – nem túlzás – az egész online és később akár az offline gazdaságot is. Google BARD: gyártó […]
TovábbJó, bevallom, a címet szándékosan fogalmaztam sarkosan, de a cikk végére kiderül, hogy miért. Előljáróban annyit, hogy a cikk nyomokban tartalmazhat iróniát, ezért azt a helyén kell kezelni, de igazából tudjuk, hogy akiknek, akikről szól, ők már nem olvasnak el néhány száz karakternél több tartalmat. Mert az is veszélyes lehet rájuk nézve. Csapjunk a billentyűzet […]
TovábbA világ még mindig próbál alkalmazkodni az új normákhoz, melyet a koronavírus teremtett. Tömegek életmódja változott meg és számos cég került nehéz pénzügyi helyzetbe. Ahogy a világ lassan megbirkózik a káosszal és talpra áll, minden cégnek fontos, hogy visszanyerje vagy megerősítse piaci pozícióját és eljuttassa üzenetét, termékét és szolgáltatását a vásárlókhoz. Ehhez pedig a keresőoptimalizálás […]
Tovább….és javítja a rangsorolási tényezőket Ebben a bejegyzésünkben megvitatjuk, hogy 2024-ben milyen szempontok maradnak fontosak a keresőoptimalizálásban, illetve összegyűjtöttük azokat a lényeges információkat is, amelyeknek segítségével egy hatékony SEO stratégiát lehet kidolgozni. Cél tekintetében nincs új a nap alatt: Növelni webhelyünk forgalmát, illetve javítani a rangsorolási tényezőket, hogy előrébb kerüljön az oldal a kereső (leginkább […]
Tovább