Legalábbis arra utalnak, azok a megjegyzések, amelyeket egyik Google szakember tett egy fórumon. Danny Sullivan, a Google keresési kapcsolattartója szerint jelentős változások jönnek a Google...
A digitális marketing világában a keresőoptimalizálás az egyik legdinamikusabban változó terület. A WhitePress® 2023-ban született tanulmánya mérföldkő a SEO...
TovábbÉrdeklődsz a SEO legfrissebb trendjei iránt? Szeretnéd bővíteni tudásodat a linképítés terén, és erősíteni a kapcsolati hálódat? Számtalan SEO-val kapcsolatos...
TovábbBombaként robbant a hír, hogy a Google bejelentette, a keresési eredmények javítása...
TovábbSok itthoni kis- és középvállalat gondolja azt hibásan, hogy egy webshop mobilbarát...
TovábbLegalábbis arra utalnak, azok a megjegyzések, amelyeket egyik Google szakember tett egy fórumon. Danny Sullivan, a Google keresési kapcsolattartója szerint jelentős változások jönnek a Google...
Eltelt már annyi idő, hogy kiderüljön a Google Analytics 4 teljesen másképp működik, mint a Universal Analytics. Nézzük meg mi a különbség! A Google Analytics 4 (GA4) egy keresőoptimalizáláshoz...
Szeptember közepén a Google bevezette a "hasznos tartalom" legújabb frissítését. A Google dokumentációja szerint ez a frissítés kifejezetten a hasznos tartalom rendszer osztályozóját célozza. A...
Amikor a technikai SEO uralja a váltást, de az okos online marketing döntések segítik a pozitív végeredményt keresőoptimalizálás szempontból is Ebben a bejegyzésünkben egy ruházati webáruház...
A technológia világában az innováció sosem áll meg, ezt mindig is tudtuk. A legújabb hírekben a Google az AI-alapú keresési élményt teszteli, vagyis a Search Generative Experience-t az SGE-t. A vállalat...
Mit jelent a keresőmarketing? SEM jelentése A SEM az angol “Search Engine Marketing”, magyarul “KeresőMotor Marketing” rövidítése. A keresőmarketinget gyakran hívják még “digitális...
Mit jelent a SEO? – Keresőoptimalizálás alapok
Mit jelent a SEO vagy keresőoptimalizálás?
SEO:
Keresőmotor
Hogyan működik a keresés?
Googlebot, Bot, Robot, Spider (Pók), Crawler (Feltérképező):
Hivatkozás (link):
Külső hivatkozás (link):
Belső hivatkozás (link):
Index:
Indexelés:
Algoritmus:
Példák rangsorolási tényezőkre a Google algoritmusában:
Mire használható a SEO?
SERP
Organikus keresési eredmény:
Nem organikus eredmény / hirdetés:
Google által generált esztétikus keresési eredmények
Meta adatok:
Meta cím – Meta Title:
Meta leírás – Meta description:
Google My Business:
Strukturált adatok:
Összegzés
TovábbA folyamatosan fejlődő technológiai világban a Google mindig az élvonalban foglalt helyet, újítva, alkalmazkodva, és a legkifinomultabb, felhasználóbarát technológiai megoldásokat előállítva. A Google legújabb AI eszköze a: Google BARD. Egy olyan technológia, ami újradefiniálhatja az online marketinget és – nem túlzás – az egész online és később akár az offline gazdaságot is. Google BARD: gyártó […]
TovábbJó, bevallom, a címet szándékosan fogalmaztam sarkosan, de a cikk végére kiderül, hogy miért. Előljáróban annyit, hogy a cikk nyomokban tartalmazhat iróniát, ezért azt a helyén kell kezelni, de igazából tudjuk, hogy akiknek, akikről szól, ők már nem olvasnak el néhány száz karakternél több tartalmat. Mert az is veszélyes lehet rájuk nézve. Csapjunk a billentyűzet […]
TovábbA világ még mindig próbál alkalmazkodni az új normákhoz, melyet a koronavírus teremtett. Tömegek életmódja változott meg és számos cég került nehéz pénzügyi helyzetbe. Ahogy a világ lassan megbirkózik a káosszal és talpra áll, minden cégnek fontos, hogy visszanyerje vagy megerősítse piaci pozícióját és eljuttassa üzenetét, termékét és szolgáltatását a vásárlókhoz. Ehhez pedig a keresőoptimalizálás […]
Tovább….és javítja a rangsorolási tényezőket Ebben a bejegyzésünkben megvitatjuk, hogy 2023-ban milyen szempontok maradnak fontosak a keresőoptimalizálásban, illetve összegyűjtöttük azokat a lényeges információkat is, amelyeknek segítségével egy hatékony SEO stratégiát lehet kidolgozni. Cél tekintetében nincs új a nap alatt: Növelni webhelyünk forgalmát, illetve javítani a rangsorolási tényezőket, hogy előrébb kerüljön az oldal a kereső (leginkább […]
TovábbA cím ne tévesszen meg senkit, egy pillanatra sem szeretnék vészjósló lenni, sem a keresőoptimalizálással, sem magával az online jelenléttel kapcsolatban, mert úgy vélem, hogy riogatásból, félelemkeltésből már tele a padlás mindannyiunk számára. Viszont eljutottunk odáig, hogy a 2020-as koronavírus-járvánnyal soha nem látott mennyiségű és – valljuk be, olykor kétes – minőségű weboldal jelent meg a […]
TovábbEgy normális évben a PPC trendek sokak szerint eléggé kiszámíthatatlanok. Nos, 2020 minden volt, csak nem normális év. A vírus által okozott változások nagy hatással voltak az internetes marketingre és stratégiákra, de a szakértők nem unatkoztak. Olyan témaköröket vitattak meg, mint az automatizáció, közönségcélzás és az adatvédelem. Reméljük, hogy 2023 nem fog annyi meglepetést tartogatni […]
Tovább