Tematikus térkép

Ahogy a keresőmotorok egyre intelligensebbé válnak - különös tekintettel a Google-re -, úgy válik a SEO szakemberek számára is kulcsfontosságúvá az olyan friss...

Tovább
SEO NLP

A keresőoptimalizálás világa folyamatosan fejlődik. Az utóbbi évek egyik legjelentősebb újítása például a természetes nyelv feldolgozása, azaz az NLP (Natural...

Tovább
Tematikus tekintély kiépítése

Aki nyomon követi a keresőoptimalizálás világának aktualitásait, azt láthatja,...

Tovább
Google Ads szakértő

Az elmúlt években jól megfigyelhető módon felgyorsult az online marketing piac átalakulásának...

Tovább

Holisztikus SEO – keresőoptimalizálás a marketingben

Azt már senki nem kérdőjelezi meg, miszerint a digitális világban való sikeres létezésnek és fejlődésnek a keresőoptimalizálás az egyik legfontosabb alappilére. A SEO pedig sohasem ugyanaz, sohasem...

Virtuális asszisztens állás SEO ügynökségnél

Manapság számos virtuális asszisztens állás közül válogathatunk, és mivel a virtuális asszisztencia tág fogalom, így mindenki megtalálhatja a profiljának leginkább megfelelőt. A home office munkalehetőségek...

A SEO jövője a szakértők szerint

A digitális marketing világában a keresőoptimalizálás az egyik legdinamikusabban változó terület. A WhitePress® 2023-ban született tanulmánya mérföldkő a SEO jövőjét illetően, már csak volumenét...

SEO Vibes on Tour 2024 – idén Budapesten is!

Érdeklődsz a SEO legfrissebb trendjei iránt? Szeretnéd bővíteni tudásodat a linképítés terén, és erősíteni a kapcsolati hálódat? Számtalan SEO-val kapcsolatos kérdésed van, amikre mindenképpen...

Így lesz kevés pénzből is mobilbarát a webáruházunk

Sok itthoni kis- és középvállalat gondolja azt hibásan, hogy egy webshop mobilbarát kivitelezése rengeteg pénzbe kerül, a keresőoptimalizálásról nem is beszélve! Az igazság viszont az, hogy még...

Legalábbis arra utalnak, azok a megjegyzések, amelyeket egyik Google szakember tett egy fórumon. Danny Sullivan, a Google keresési kapcsolattartója szerint jelentős változások jönnek a Google keresési rangsorolási algoritmusaiban.A Google keresési összekötője azt mondta, hogy a jövőben jelentős változások jönnek a Google keresési rangsorolásában. A kijelentés egy múlt pénteki előadásból származik, amelyet Sullivan egy rendezvényen tartott, […]

Tovább

Eltelt már annyi idő, hogy kiderüljön a Google Analytics 4 teljesen másképp működik, mint a Universal Analytics. Nézzük meg mi a különbség! A Google Analytics 4 (GA4) egy keresőoptimalizáláshoz (SEO – Search Engine Optimization) és keresőmarketinghez (SEM – Search Engine Marketing) kialakított web analitikai szolgáltatás amely lehetővé teszi a vállalkozásoknak, hogy különféle mutatók segítségével megmérjék […]

Tovább

Szeptember közepén a Google bevezette a „hasznos tartalom” legújabb frissítését. A Google dokumentációja szerint ez a frissítés kifejezetten a hasznos tartalom rendszer osztályozóját célozza. A teljes bevezetés nagyjából most ért véget az összes nyelvterületen. Mit jelent pontosan ez a frissítés a tartalomkészítők és a SEO szakemberek számára? A Google hasznos tartalom dokumentációjában néhány kulcsfontosságú változtatás […]

Tovább

Amikor a technikai SEO uralja a váltást, de az okos online marketing döntések segítik a pozitív végeredményt keresőoptimalizálás szempontból is Ebben a bejegyzésünkben egy ruházati webáruház példáján keresztül mutatjuk be, hogy mi a teendő akkor, ha a cég úgy gondolja, hogy elavult a webshop URL struktúrája és teljesen meg szeretné változtatni azt, hogy jobb felhasználói […]

Tovább

A technológia világában az innováció sosem áll meg, ezt mindig is tudtuk. A legújabb hírekben a Google az AI-alapú keresési élményt teszteli, vagyis a Search Generative Experience-t az SGE-t. A vállalat az utóbbi időben több újítást is bevezetett, hogy a keresési élmény ne csak innovatív, hanem még relevánsabb és informatívabb legyen a felhasználók számára. Májusban […]

Tovább

Mit jelent a keresőmarketing? SEM jelentése A SEM az angol “Search Engine Marketing”, magyarul “KeresőMotor Marketing” rövidítése. A keresőmarketinget gyakran hívják még “digitális marketing”-nek, “internetes marketing”-nek vagy “online marketing”-nek is.A keresőmarketing az internetes marketing egy formája, melynek egyik célja, hogy különféle eszközök segítségével növelje a webhelyek láthatóságát a keresők találati oldalain. Azaz a keresőmarketing segíthet […]

Tovább

Mit jelent a SEO? – Keresőoptimalizálás alapok

Mit jelent a SEO vagy keresőoptimalizálás?

SEO:

Keresőmotor

Hogyan működik a keresés?

Googlebot, Bot, Robot, Spider (Pók), Crawler (Feltérképező):

Hivatkozás (link):

Külső hivatkozás (link):

Belső hivatkozás (link):

Index:

Indexelés:

Algoritmus:

Példák rangsorolási tényezőkre a Google algoritmusában:

Mire használható a SEO?

SERP

Organikus keresési eredmény:

Nem organikus eredmény / hirdetés:

Google által generált esztétikus keresési eredmények

Meta adatok:

Meta cím – Meta Title:

Meta leírás – Meta description:

Google My Business:

Strukturált adatok:

Összegzés

Tovább