Sok itthoni kis- és középvállalat gondolja azt hibásan, hogy egy webshop mobilbarát kivitelezése rengeteg pénzbe kerül, a keresőoptimalizálásról nem is beszélve!...

Tovább

Legalábbis arra utalnak, azok a megjegyzések, amelyeket egyik Google szakember tett egy fórumon. Danny Sullivan, a Google keresési kapcsolattartója szerint jelentős...

Tovább

Eltelt már annyi idő, hogy kiderüljön a Google Analytics 4 teljesen másképp működik,...

Tovább

Szeptember közepén a Google bevezette a "hasznos tartalom" legújabb frissítését....

Tovább

A Google az AI erejével újraformálja a keresési élményt

A technológia világában az innováció sosem áll meg, ezt mindig is tudtuk. A legújabb hírekben a Google az AI-alapú keresési élményt teszteli, vagyis a Search Generative Experience-t az SGE-t. A vállalat...

Mit jelent a SEM? – Keresőmarketing alapok

Mit jelent a keresőmarketing? SEM jelentése A SEM az angol “Search Engine Marketing”, magyarul “KeresőMotor Marketing” rövidítése. A keresőmarketinget gyakran hívják még “digitális...

Mit jelent a SEO? Keresőoptimalizálás alapok mindenkinek

A most következő cikket mindenféle keresőoptimalizálási trükk nélkül írtuk, a cél kifejezetten az volt, hogy egy átfogó képet adjunk, hogy edukáljunk. Igyekeztünk úgy összeállítani, hogy...

Google BARD: Új korszak nem csak az online marketingben

A folyamatosan fejlődő technológiai világban a Google mindig az élvonalban foglalt helyet, újítva, alkalmazkodva, és a legkifinomultabb, felhasználóbarát technológiai megoldásokat előállítva....

OpenAi – ChatGPT- Ez veszélyes! Ez veszélyes?

Jó, bevallom, a címet szándékosan fogalmaztam sarkosan, de a cikk végére kiderül, hogy miért. Előljáróban annyit, hogy a cikk nyomokban tartalmazhat iróniát, ezért azt a helyén kell kezelni, de...

A világ még mindig próbál alkalmazkodni az új normákhoz, melyet a koronavírus teremtett. Tömegek életmódja változott meg és számos cég került nehéz pénzügyi helyzetbe. Ahogy a világ lassan megbirkózik a káosszal és talpra áll, minden cégnek fontos, hogy visszanyerje vagy megerősítse piaci pozícióját és eljuttassa üzenetét, termékét és szolgáltatását a vásárlókhoz. Ehhez pedig a keresőoptimalizálás […]

Tovább

….és javítja a rangsorolási tényezőket Ebben a bejegyzésünkben megvitatjuk, hogy 2023-ban milyen szempontok maradnak fontosak a keresőoptimalizálásban, illetve összegyűjtöttük azokat a lényeges információkat is, amelyeknek segítségével egy hatékony SEO stratégiát lehet kidolgozni. Cél tekintetében nincs új a nap alatt: Növelni webhelyünk forgalmát, illetve javítani a rangsorolási tényezőket, hogy előrébb kerüljön az oldal a kereső (leginkább […]

Tovább

A cím ne tévesszen meg senkit, egy pillanatra sem szeretnék vészjósló lenni, sem a keresőoptimalizálással, sem magával az online jelenléttel kapcsolatban, mert úgy vélem, hogy riogatásból, félelemkeltésből már tele a padlás mindannyiunk számára. Viszont eljutottunk odáig, hogy a 2020-as koronavírus-járvánnyal soha nem látott mennyiségű és – valljuk be, olykor kétes – minőségű weboldal jelent meg a […]

Tovább

Egy normális évben a PPC trendek sokak szerint eléggé kiszámíthatatlanok. Nos, 2020 minden volt, csak nem normális év. A vírus által okozott változások nagy hatással voltak az internetes marketingre és stratégiákra, de a szakértők nem unatkoztak. Olyan témaköröket vitattak meg, mint az automatizáció, közönségcélzás és az adatvédelem. Reméljük, hogy 2023 nem fog annyi meglepetést tartogatni […]

Tovább

A 2020-as év végkimenetele megjósolhatatlan volt a Google Ads-en keresztül reklámozók számára a koronavírus miatt. Egyértelműen látszik, hogy az ilyen jellegű események arra kényszerítik a cégeket, márkákat, hogy újraértékeljék marketing terveiket és alkalmazkodjanak egy „új valósághoz”. Az USA-ban és Kanadában például több, mint 100%-os forgalomnövekedést regisztráltak az online rendelésekben. Habár még nem tudni biztosan, hogy […]

Tovább

Mindenki csak addig a pontig ment el, hogy megérkezett a Google algoritmus frissítésének legújabb, speciális változata. Mi egy kicsit tovább gondoltuk: milyen jövője lesz a szövegírásnak, lesz-e hosszú távon hatása a keresőoptimalizálásra ennek a Google algoritmus frissítésnek? A Google új Hasznos Tartalom frissítése azokat a webhelyeket szeretné megcélozni, amelyek főként a Google robotjai számára, nem […]

Tovább

Mindig azt az „ars poeticat” valljuk, ha keresőoptimalizálásról van szó, hogy amíg mások tanítják, addig mi csináljuk. Általánosságban nem kenyerünk a mellébeszélés, és a terjedelmes beszéd/írás sem. Ám, mivel egyre szélesebb körben látjuk azt, hogy két angol nyelvű és három magyar nyelvű online marketing témájú cikk után már valaki gyakorlati szakértőnek vallja magát, és bátran […]

Tovább