holisztikus seo

Azt már senki nem kérdőjelezi meg, miszerint a digitális világban való sikeres létezésnek és fejlődésnek a keresőoptimalizálás az egyik legfontosabb alappilére....

Tovább
virtuális asszisztens

Manapság számos virtuális asszisztens állás közül válogathatunk, és mivel a virtuális asszisztencia tág fogalom, így mindenki megtalálhatja a profiljának leginkább...

Tovább
seo tanulány

A digitális marketing világában a keresőoptimalizálás az egyik legdinamikusabban...

Tovább
SEO Vibes on Tour

Érdeklődsz a SEO legfrissebb trendjei iránt? Szeretnéd bővíteni tudásodat a linképítés...

Tovább

Így lesz kevés pénzből is mobilbarát a webáruházunk

Sok itthoni kis- és középvállalat gondolja azt hibásan, hogy egy webshop mobilbarát kivitelezése rengeteg pénzbe kerül, a keresőoptimalizálásról nem is beszélve! Az igazság viszont az, hogy még...

A technológia világában az innováció sosem áll meg, ezt mindig is tudtuk. A legújabb hírekben a Google az AI-alapú keresési élményt teszteli, vagyis a Search Generative Experience-t az SGE-t. A vállalat az utóbbi időben több újítást is bevezetett, hogy a keresési élmény ne csak innovatív, hanem még relevánsabb és informatívabb legyen a felhasználók számára. Májusban […]

Tovább

Mit jelent a keresőmarketing? SEM jelentése A SEM az angol “Search Engine Marketing”, magyarul “KeresőMotor Marketing” rövidítése. A keresőmarketinget gyakran hívják még “digitális marketing”-nek, “internetes marketing”-nek vagy “online marketing”-nek is.A keresőmarketing az internetes marketing egy formája, melynek egyik célja, hogy különféle eszközök segítségével növelje a webhelyek láthatóságát a keresők találati oldalain. Azaz a keresőmarketing segíthet […]

Tovább

Mit jelent a SEO? – Keresőoptimalizálás alapok

Mit jelent a SEO vagy keresőoptimalizálás?

SEO:

Keresőmotor

Hogyan működik a keresés?

Googlebot, Bot, Robot, Spider (Pók), Crawler (Feltérképező):

Hivatkozás (link):

Külső hivatkozás (link):

Belső hivatkozás (link):

Index:

Indexelés:

Algoritmus:

Példák rangsorolási tényezőkre a Google algoritmusában:

Mire használható a SEO?

SERP

Organikus keresési eredmény:

Nem organikus eredmény / hirdetés:

Google által generált esztétikus keresési eredmények

Meta adatok:

Meta cím – Meta Title:

Meta leírás – Meta description:

Google My Business:

Strukturált adatok:

Összegzés

Tovább

A folyamatosan fejlődő technológiai világban a Google mindig az élvonalban foglalt helyet, újítva, alkalmazkodva, és a legkifinomultabb, felhasználóbarát technológiai megoldásokat előállítva. A Google legújabb AI eszköze a: Google BARD. Egy olyan technológia, ami újradefiniálhatja az online marketinget és – nem túlzás – az egész online és később akár az offline gazdaságot is. Google BARD: gyártó […]

Tovább

Jó, bevallom, a címet szándékosan fogalmaztam sarkosan, de a cikk végére kiderül, hogy miért. Előljáróban annyit, hogy a cikk nyomokban tartalmazhat iróniát, ezért azt a helyén kell kezelni, de igazából tudjuk, hogy akiknek, akikről szól, ők már nem olvasnak el néhány száz karakternél több tartalmat. Mert az is veszélyes lehet rájuk nézve. Csapjunk a billentyűzet […]

Tovább

A világ még mindig próbál alkalmazkodni az új normákhoz, melyet a koronavírus teremtett. Tömegek életmódja változott meg és számos cég került nehéz pénzügyi helyzetbe. Ahogy a világ lassan megbirkózik a káosszal és talpra áll, minden cégnek fontos, hogy visszanyerje vagy megerősítse piaci pozícióját és eljuttassa üzenetét, termékét és szolgáltatását a vásárlókhoz. Ehhez pedig a keresőoptimalizálás […]

Tovább

….és javítja a rangsorolási tényezőket Ebben a bejegyzésünkben megvitatjuk, hogy 2024-ben milyen szempontok maradnak fontosak a keresőoptimalizálásban, illetve összegyűjtöttük azokat a lényeges információkat is, amelyeknek segítségével egy hatékony SEO stratégiát lehet kidolgozni. Cél tekintetében nincs új a nap alatt: Növelni webhelyünk forgalmát, illetve javítani a rangsorolási tényezőket, hogy előrébb kerüljön az oldal a kereső (leginkább […]

Tovább