Azt már senki nem kérdőjelezi meg, miszerint a digitális világban való sikeres létezésnek és fejlődésnek a keresőoptimalizálás az egyik legfontosabb alappilére. A SEO pedig sohasem ugyanaz, sohasem...
Ahogy a keresőmotorok egyre intelligensebbé válnak - különös tekintettel a Google-re -, úgy válik a SEO szakemberek számára is kulcsfontosságúvá az olyan friss...
TovábbA keresőoptimalizálás világa folyamatosan fejlődik. Az utóbbi évek egyik legjelentősebb újítása például a természetes nyelv feldolgozása, azaz az NLP (Natural...
TovábbAki nyomon követi a keresőoptimalizálás világának aktualitásait, azt láthatja,...
TovábbAz elmúlt években jól megfigyelhető módon felgyorsult az online marketing piac átalakulásának...
TovábbAzt már senki nem kérdőjelezi meg, miszerint a digitális világban való sikeres létezésnek és fejlődésnek a keresőoptimalizálás az egyik legfontosabb alappilére. A SEO pedig sohasem ugyanaz, sohasem...
Manapság számos virtuális asszisztens állás közül válogathatunk, és mivel a virtuális asszisztencia tág fogalom, így mindenki megtalálhatja a profiljának leginkább megfelelőt. A home office munkalehetőségek...
A digitális marketing világában a keresőoptimalizálás az egyik legdinamikusabban változó terület. A WhitePress® 2023-ban született tanulmánya mérföldkő a SEO jövőjét illetően, már csak volumenét...
Érdeklődsz a SEO legfrissebb trendjei iránt? Szeretnéd bővíteni tudásodat a linképítés terén, és erősíteni a kapcsolati hálódat? Számtalan SEO-val kapcsolatos kérdésed van, amikre mindenképpen...
Bombaként robbant a hír, hogy a Google bejelentette, a keresési eredmények javítása érdekében újabb algoritmus frissítést vezet be. Ugyanakkor a mostani egy, a szokásos frissítésekhez képest jóval...
Sok itthoni kis- és középvállalat gondolja azt hibásan, hogy egy webshop mobilbarát kivitelezése rengeteg pénzbe kerül, a keresőoptimalizálásról nem is beszélve! Az igazság viszont az, hogy még...
Legalábbis arra utalnak, azok a megjegyzések, amelyeket egyik Google szakember tett egy fórumon. Danny Sullivan, a Google keresési kapcsolattartója szerint jelentős változások jönnek a Google keresési rangsorolási algoritmusaiban.A Google keresési összekötője azt mondta, hogy a jövőben jelentős változások jönnek a Google keresési rangsorolásában. A kijelentés egy múlt pénteki előadásból származik, amelyet Sullivan egy rendezvényen tartott, […]
TovábbEltelt már annyi idő, hogy kiderüljön a Google Analytics 4 teljesen másképp működik, mint a Universal Analytics. Nézzük meg mi a különbség! A Google Analytics 4 (GA4) egy keresőoptimalizáláshoz (SEO – Search Engine Optimization) és keresőmarketinghez (SEM – Search Engine Marketing) kialakított web analitikai szolgáltatás amely lehetővé teszi a vállalkozásoknak, hogy különféle mutatók segítségével megmérjék […]
TovábbSzeptember közepén a Google bevezette a „hasznos tartalom” legújabb frissítését. A Google dokumentációja szerint ez a frissítés kifejezetten a hasznos tartalom rendszer osztályozóját célozza. A teljes bevezetés nagyjából most ért véget az összes nyelvterületen. Mit jelent pontosan ez a frissítés a tartalomkészítők és a SEO szakemberek számára? A Google hasznos tartalom dokumentációjában néhány kulcsfontosságú változtatás […]
TovábbAmikor a technikai SEO uralja a váltást, de az okos online marketing döntések segítik a pozitív végeredményt keresőoptimalizálás szempontból is Ebben a bejegyzésünkben egy ruházati webáruház példáján keresztül mutatjuk be, hogy mi a teendő akkor, ha a cég úgy gondolja, hogy elavult a webshop URL struktúrája és teljesen meg szeretné változtatni azt, hogy jobb felhasználói […]
TovábbA technológia világában az innováció sosem áll meg, ezt mindig is tudtuk. A legújabb hírekben a Google az AI-alapú keresési élményt teszteli, vagyis a Search Generative Experience-t az SGE-t. A vállalat az utóbbi időben több újítást is bevezetett, hogy a keresési élmény ne csak innovatív, hanem még relevánsabb és informatívabb legyen a felhasználók számára. Májusban […]
TovábbMit jelent a keresőmarketing? SEM jelentése A SEM az angol “Search Engine Marketing”, magyarul “KeresőMotor Marketing” rövidítése. A keresőmarketinget gyakran hívják még “digitális marketing”-nek, “internetes marketing”-nek vagy “online marketing”-nek is.A keresőmarketing az internetes marketing egy formája, melynek egyik célja, hogy különféle eszközök segítségével növelje a webhelyek láthatóságát a keresők találati oldalain. Azaz a keresőmarketing segíthet […]
TovábbMit jelent a SEO? – Keresőoptimalizálás alapok
Mit jelent a SEO vagy keresőoptimalizálás?
SEO:
Keresőmotor
Hogyan működik a keresés?
Googlebot, Bot, Robot, Spider (Pók), Crawler (Feltérképező):
Hivatkozás (link):
Külső hivatkozás (link):
Belső hivatkozás (link):
Index:
Indexelés:
Algoritmus:
Példák rangsorolási tényezőkre a Google algoritmusában:
Mire használható a SEO?
SERP
Organikus keresési eredmény:
Nem organikus eredmény / hirdetés:
Google által generált esztétikus keresési eredmények
Meta adatok:
Meta cím – Meta Title:
Meta leírás – Meta description:
Google My Business:
Strukturált adatok:
Összegzés
Tovább