Szövegírás

Szövegírás – mert a tartalom számít 

A látszat ellenére az internet a 21. században is szöveges műfaj maradt, sőt az internetes keresők, a Google algoritmusai is többek között a weboldalak nyújtotta szöveges tartalom alapján „döntik el”, hogy a weboldalakat a találati lista melyik szegmensébe helyezi.

Szövegírás minősége

Épp ezért gondolja hibásan a weboldal tulajdonosok nagy többsége, hogy a szövegírás a weboldal építés egyik elhanyagolható része. Holott sok esetben a weboldal el nem mozdulása adott találati helyről a szöveges tartalom hiányára, vagy épp a helytelenül használt szöveges tartalomra, például az optimális kulcsszó sűrűség hiányára vagy épp túlburjánzására vezethető vissza.

De legyünk egyértelműek, mindenféle kétség nélkül kijelenthetjük: a szövegírás, a weboldal szöveges tartalma a keresőoptimalizálás, ezen belül pedig a linképítés alapja.

Ha nincs megfelelő mennyiségű és minőségű releváns szöveges tartalom a weboldalon az adott oldalt egyszerűen lehetetlen a keresőben előmozdítani.

Ha weboldal szövegírásról beszélünk, akkor két irányból kell megközelítenünk a témát.

Egyrészt maga a weboldal tartalma, másrészt a weboldal folyamatos frissítése szöveges tartalommal.

A szövegírás, a weboldal tartalma esetén kiemelten fontos!

A tartalom egyre királyabb!

Azon kulcsszavak alapján, ami a weboldal témája köré csoportosul olyan oldalakat és aloldalakat kell írni, ami megalapozza a későbbi keresőoptimalizálási munkákat.

Ugyanakkor a szövegírásnál azt is figyelembe kell venni, hogy ma már egyaránt írunk a látogatóknak és egyaránt a kereső robotoknak. Mindezt úgy, hogy egyiknek se tűnjön fel, hogy a másiknak írunk!

Ebben rejlik tulajdonképpen a szövegírás e speciális területének titka, amit a következő szegmensekre oszthatunk fel.

Marketing szövegírás, ami értékesít!

Sokszor hallani újdonsült weboldal tulajdonosok szájából -és nem csak tőlük-, hogy „Nagyon jó lenne már egy cool marketing szöveg!” Fellelhető ugyan a gyakorlatban néhány jobban bizonyító kifejezés, de túlzás nélkül nem jelenthetjük ki, hogy létezik általános varázsszó. Azonban hozzáértéssel és megfelelő szakemberek segítségével elérhető, hogy a marketing szövegírás által olyan üzenet kerüljön fel a weboldalra, ami nemcsak felkelti a látogatók figyelmét, hanem vásárlókká, ügyfelekké „varázsolja” őket.

És egy honlap tulajdonos számára tulajdonképpen ez a lényeg. Hiába van tartalom az oldalon, ha az nem közvetít! Egy jó szöveget kellemes elolvasni, hitelességet és bizalmat sugall, valamint érdeklődést kelt az oldal által kínált termék vagy szolgáltatás iránt. Magyarán: képes átadni az üzenet lényegét! Mindezt elérhető profi marketing szövegírással.

Szakszerű SEO szövegírás – a weboldal barátja!

Egy weboldal akkor igazán értékes tulajdonosa számára, ha látogatókat, ügyfeleket „hoz a konyhára”. Ennek érdekében nagyon fontos, hogy a honlap jó helyen szerepeljen a keresőtalálatok között. Ebben lényeges szerepet játszik a SEO szövegírás, amit érdemes profi szakemberekre bízni. A SEO szövegírás kiindulópontja jelenleg is a kulcsszókutatás és a kulcsszavak meghatározása, valamint ezek megfelelő elhelyezése a szövegben. Továbbá nagyon fontos a jól megválasztott cím, ami amellett, hogy érdeklődést felkeltő, tartalmazza a kulcsszót is. És nem utolsósorban a szakszerű SEO szövegírás egyik fontos ismerve a minőségi tartalom, ami hasznos információkat tartalmaz a látogatók számára.

Remek segítség a folytonos linképítés és szövegírás

Az élet minden területén, így a linképítés, szövegírás „szektorban” is nagyon lényeges a szakértelem, az ismeret, a tájékozottság. Minderre azért van szükség, hogy az általunk nyújtott szolgáltatás segítségével a weboldal a keresőlistában minél jobb helyezést érjen el.

A keresőoptimalizálás nagyon fontos lépése a szakszerű linképítés, szövegírás, ami nélkül elenyésző az előrehaladás a találati listán. Természetesen, egy weboldal tulajdonossal mindig közölni kell azt is, hogy ez egy több hónapos munka, ami akkor igazán eredményes, ha a linképítés, szövegírás folytonosan történik.

A szövegírás nem csak a szükséges rossz!

Sok felhasználó kételkedve fogadja, hogy van-e szükség a weboldal folyamatos frissítésére, hisz épp elég volt az, hogy a weboldal indulásakor kínok közepette feltöltötte tartalommal, nem hogy még azt heti, havi vagy akár napi szinten gondozza friss cikkekkel, hírekkel.

Lehet, hogy ezzel most sok mindenkinek újdonságot fogunk elárulni, de a jelenlegi tapasztalatok azt mutatják, hogy a Google csak azokat a weboldalakat „tűri meg” a találati lista elején, amelyek folyamatosan tartalommal frissülnek.

A szövegírás marketing stratégiája

A frissülő tartalom írására is fokozottan érvényes, hogy ezzel nem csak a Google robotjait vonzzuk be, hogy minél többször indexelje oldalunkat, hanem a látogatóknak adunk, hétről hétre, vagy akár napról napra érdekes, olvasmányos tartalmat adott témában.

Megállapíthatjuk tehát, hogy ma már a keresőoptimalizálás és a szövegírás egyaránt fontos weboldalunk számára, amit nem minden esetben lehet sem „házon belül”, sem hobbiszerűen megoldani.

Ha profi megoldásokkal tarkított szövegírásra van szüksége weboldalának, jó helyen jár: Kapcsolat

Kérje ajánlatunkat szövegírásra

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!”

Címke: ,

Szerző:

Cégünk az Unelte SEO S.R.L 2009 óta foglakozik keresőoptimalizálással, ezen belül linképítéssel, szövegírással és elemzésekkel is.