Sikerdíjas keresőoptimalizálás – sikerdíjas SEO

A sikerdíjas keresőoptimalizálás, talán a legjobb megoldás a megrendelőnek is és a keresőoptimalizálással foglakozó szakembernek is, azonban ennek is vannak buktatói.

A megrendelőknek, az esetek nagy többségében nincs róla tudomásuk, hogy melyek azok a kulcsszavak, amelyekre van megfelelő mennyiségű keresés, ezért a megfelelő kulcsszavak kiválasztását egy alapos, előzetes elemzés kell, hogy megelőzze.

A másik lehetőség, amikor az ügyfél olyan kulcsszavakra szeretne első helyre kerülni mint a „hitel” vagy a „kötelező  biztosítás”. Ilyen szavakra, amire a legnagyobb verseny van, egyik keresőoptimalizáló cég sem fog sikerdíjas konstrukciót javasolni.

Sikerdíjas keresőoptimalizálás

Az ideális megoldás itt is a középút, ahol a megrendelővel közösen végezzük a kulcsszókutatást, azaz közösen találjuk ki azokat a kulcsszavakat, amire optimalizálunk, és mi minden esetben több kulcsszót szoktunk javasolni, amire van megfelelő mennyiségű keresés.

A sikerdíjas keresőoptimalizálási szerződéssel is ki lehet találni, olyan díjakat, amik megfelelnek az ügyfélnek és a keresőoptimalizáló költségeit is fedezi.

Sikerdíjas keresőoptimalizálás (SEO) – ilyen konstrukcióban gondolkodhatsz

–          a legegyszerűbb, amikor van egy kulcsszó, és erre a szóra hozzuk fel az oldalt az első tízbe, vagy az első ötbe, vagy az első háromba. Az ilyen típusú optimalizálást, a Pingvin algoritmus életbe lépése óta mi nem vállalunk, mert a Google bünteti azokat az oldalakat, ahol csak egy kulcsszóra optimalizálnak

–          a második lehetőség, amikor egy fő kulcsszó köré van építve egy oldal úgy, hogy a lehető legtöbb, ehhez kapcsolódó long tail (hosszú kulcsszóra) is optimalizálunk, itt az elszámolás már a különböző kulcsszavak alapján történik

–          a harmadik lehetőség az, amikor több fő kulcsszóra és ezeknek a hosszú változataira optimalizálunk egyszerre, ebben az esetben azt szoktuk javasolni az ügyfeleinknek, hogy az első évben dolgozzunk havidíjas keresőoptimalizálás konstrukcióban és a második évtől térjünk át a sikerdíjas konstrukcióra

–          az általunk Magyarországon bevezetett sikerdíjas keresőoptimalizálás legalább 50 kulcsszóból áll, amit közösen választunk ki a megrendelővel, elsősorban figyelembe véve a megrendelő érdekeit, a szavak mindegyikére legalább havi 500 pontos keresés kell, hogy legyen, az elszámolás pedig a Google-ből érkező látogatók alapján történik.

Azoknak akik sokallják az 50 kulcsszót javasoljuk a havidíjas keresőoptimalizálás csomagunkat.

A sikerdíjas keresőoptimalizálás ára, avagy a sikerdíj

Amennyiben egy főszavas kulcsszóra alapozott weboldalt szeretnél, akkor a számítás nagyon egyszerű: az adott szóra van havonta „A” keresés (itt a pontos keresési számot tekintjük mérvadónak).

Erre a kulcsszóra az Ads rendszerben, az első három hirdetés ára átlagosan „Y” forintba kerül. Tudjuk azt, hogy az első három fizetett hirdetés elviszi a látogatók kb. felét, így az első természetes találat fog kapni kb. 15% a teljes mennyiségből, a második találat kb. 10%, a harmadik találat kb. 4%.

A képlet tehát egyszerű lesz Ax0,13xYx12

Tehát egy mintaszámítás: „szobafestés” szóra van havonta 3600 keresés, egy kattintás díja 200Ft a második helyen lesz 468 kattintása havonta, tehát ha hirdetsz, akkor a Google Ads hirdetési (AdWords) költséged havonta 93600 Ft lenne erre a kulcsszóra, ez éves szinten 1.123.200Ft. Kb. ez lesz ennek az oldalnak a reális értéke.

Természetesen itt több más egyéb tényezőt is számításba vehetünk, ami növeli vagy csökkenti az oldal értékét, de ez már egy személyes megbeszélés tárgya.

Sikerdíjas keresőoptimalizálás azoknak, akik sok látogatót vásárolnak az Ads-ből:

Csak azon látogatók után kell fizetned, akik a Google keresőjéből érkeznek.

Ez a típusú együttműködés azoknak a cégeknek lehet érdekes, akiknek sok kulcsszavuk van, amiből tudnak látogatókat kapni. Itt mi kidolgozzuk azt a stratégiát, amivel a leggyorsabban lehet látogatókat kapni a természetes találatokból és az ügyfél nem ragaszkodik ahhoz, hogy pontos kulcsszavakból érkezzenek a látogatók, akkor az Ads-ben fizetett költségek töredékéért számoljuk el a beérkező látogatókat.

Egy élő példa azolcsosag.hu nevű webáruház. Itt átlagosan 25Ft-ba került egy látogató az Ads-ből, jelenleg pedig ennek az összegnek a töredékébe kerül nekik egy látogató, akik a mi keresőoptimalizálásunk eredményeképp jönnek a weboldalra.

Update 2024: igaz, hogy a csúcs időszakhoz képest ahol 8000 kulcsszóból jöttek a látogatók most már csak kb. 3700- ból jönnek, de a havi látogatószám stabilan 5000 körül mozog, és ebből Ő simán megél. Tőlünk pedig csak ritkán rendel 1-1 linket, ja és 2011 óta az ügyfelünk. 🙂

Ez a típusú sikerdíjas keresőoptimalizálás, csak bizonyos feltételekkel vehető igénybe, és egyedi számítások alapján fogjuk megállapítani azt a díjat, amit az ügyfélnek fizetnie kell.

A keresőoptimalizálás árak elszámolása a Google Analytics adatai alapján kerülnek kiszámlázásra.

Sikerdíjas keresőoptimalizálás előnyei

Az eredmény számít

A szolgáltatóként mi vagyunk a leginkább motiváltak a legjobb eredmények elérésére, mivel a javadalmazás sikertől függ. Az általunk ismert leghatékonyabb technikákat vetjük be annak érdekében, hogy a weboldaladat előnyösebben rangsorolja a Google.

Átláthatóság

A szolgáltató rendszeresen jelentéseket készít az elért eredményekről, így könnyedén nyomon követhető minden apró változás is, ami a honlappal történik.

Költséghatékonyság

Csak a tényleges eredményekért fizetsz, ami költséghatékonnyá teszi a szolgáltatást. Nem kell felesleges szolgáltatásokért vagy nem hatékony stratégiákért fizetni!

Motivált partnerek

A szolgáltatóként érdekünk, hogy hosszú távú együttműködés alakuljon ki. Ezáltal egy olyan win-win szituáció alakul ki, amelyben mindkét fél egyformán jól jár.

Több idő a cég fő tevékenységére

A vállalkozás fókuszálhat a saját tevékenységére, míg a SEO szakember az optimalizálással foglalkozik. Ez növeli a hatékonyságot és a termelékenységet az alapvető üzleti folyamatokban.

Folyamatos fejlődés és innováció

A SEO szolgáltatóként folyamatosan naprakészek vagyunk a legújabb keresőmotor trendekkel és technikákkal kapcsolatban. Így biztos lehetsz abban, hogy a vállalkozásod mindig a legmodernebb optimalizálási megoldásokat kapja.

Sikerdíjas SEO – megéri? Még szép! 

A sikerdíjas keresőoptimalizálás választása előnyös, mert biztosítja, hogy a weboldal a legjobb helyezést érje el a keresőben, ami hatékonyabbá teszi az online marketing tevékenységet. Ezáltal a honlap látogatottsága és bevételei növekednek, miközben a szolgáltatás költséghatékony marad, hiszen csak a sikeres eredményekért kell fizetni. Emellett a sikerdíjas megoldás lehetővé teszi, hogy a vállalkozás a fő tevékenységére fókuszáljon, miközben a keresőoptimalizálást szakértők végzik.

Q & A

Mennyibe kerül a SEO?
A SEO szolgáltatások díjai jelentősen változhat a specifikus igények és a projekt komplexitásának függvényében.
Megéri fizetni a SEO-ért?
Igen, megéri fizetni a SEO-ért, mert a keresőoptimalizálás hosszú távon növelheti a weboldal látogatottságát és bevételeit.
Költsek pénzt a SEO-ra?
Igen, érdemes pénzt költeni a SEO-ra, mert javítja a weboldal keresőben való helyezését és növeli az online jelenlétet.
Költséghatékony a SEO?
Igen, a SEO költséghatékony, mivel hosszú távon növeli a weboldal organikus forgalmát anélkül, hogy folyamatosan fizetni kellene a hirdetésekért.

Ha úgy érzed megkeresnél minket:

Inkább írok!




    Melyik szolgáltatásunk érdekel?
    Keresőoptimalizálás
    Facebook hirdetés
    Google Ads
    Pr cikkek, szövegírás
    Linképítés
    Weboldal készítés
    Webáruház készítés

    Kötelező jóváhagyni a Felhasználási feltételeket
    és az Adatkezelési tájékoztatót!

    Elolvastam, megértettem, elfogadom

    Please prove you are human by selecting the tree.

    Kapcsolódó SEO szótár kifejezések