PR cikkek

Ahhoz, hogy írni tudjunk a PR cikkek fontosságáról, meg kell határoznunk mit jelent ennek fogalma. Az elmúlt évek online és offline marketing szokásai, valamint a megváltozott – mondhatjuk felgyorsult – kommunikációs dzsungel, amiben élünk életre hívta a PR cikkek fogalmát.

Határozzuk meg a PR cikkek fogalmát

Határozzuk meg a PR cikkek fogalmát

Az általános meghatározás szerint, ha PR cikkekre gondolunk, az juthat eszünkbe, hogy mindez nem más, mint adott vállalatról, kkv-ról, intézményről, szervezetről adott médiafelületre egy bizonyos összegért írott cikk. Ez egy relatíve olcsó reklám, ami úgy reklám, hogy nem effektív egy hirdetés, ám mégis van reklámtartalma. És a cikkíró ügyességén múlik, hogy tudja-e irányítani az olvasót, hogy felkeltse az érdeklődését a vállalat vagy annak terméke iránt. Ez a gyakorlat működik online és offline média felületeken is.

Mi azonban forradalmasítottuk a PR cikkek fogalmát!

Mégpedig úgy, hogy cikkeink nem csak a klasszikus értelemben vett PR cikkek.

A PR cikkek hatékonysága a hirdetéssel szemben

A PR cikkek hatékonysága a hirdetéssel szemben

Továbbra is adott vállalatról, szolgáltatásról vagy termékről szólnak, sajátos igények, elképzelések figyelembe vételével, ám mindez olyan magas minőségű, saját témával rendelkező, erős weboldalon (DA26-30 és DA31+ értékű blogokon) jelenik meg, ami egyben a vállalat weboldalát is támogatja.

Akinek megélhetésében nagy szerepet játszik a webes megjelenés, az igazán tudja értékelni a magas Page Rank értékű linkeket, amelyek még most is, a Google számtalan frissítései és algoritmus változásai ellenére igen sokat számítanak.

PR = Public Relation

PR = Public Relation

A PR cikkekben ennek megfelelően egy vagy két link elhelyezésére van lehetőség, ami lényegesen sokat számít az ön oldalának Google szerinti megítélésében, valamint legfontosabb kulcsszavainak erősítésében. Ráadásul a kereső ma már inkább a nagy szövegtömbben elhelyezett linket, linkeket részesíti előnyben, így egy 1600 karakter terjedelmű cikkel kellőképpen a Google kedvében tudunk járni.

A PR cikkek két hónapig garantáltan kint maradnak a főoldalon, majd onnan „lecsúszva” az archívumban továbbra is elérhetők lesznek.

Tapasztalataink szerint a keresőoptimalizálás sikerében elengedhetetlen szerepe van a PR cikkeknek is..

Címke: ,

Szerző:

Cégünk az Unelte SEO S.R.L 2009 óta foglakozik keresőoptimalizálással, ezen belül linképítéssel, szövegírással és elemzésekkel is.

 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás