Havidíjas Keresőoptimalizálás

A havidíjas keresőoptimalizálás a legelterjedtebb szerződési forma, most pénz visszafizetési garanciával! Ebben az esetben, általában minimum 8-10 különböző fő kulcsszó, és 15-30 hosszabb kulcsszó lesz, amivel dolgozni fogunk.

Havidíjas keresőoptimalizálás – fontos kritériumok

Indítsunk egy gyakorlati példával:

Elképzelhető, hogy egy gumis műhely tulajdonosa úgy gondolja, hogy az „autó gumiabroncs” szó egy jó kulcsszó.

Abban az esetben, amikor az említett szó mellett szerepel még 30-40 másik hasonló szó is, akkor esetleg egy cikk erejéig érdemes ezzel is foglalkozni, de erre a szóra havonta 73 keresés van a Google keresőben, ezért túl nagy energiát nem érdemes egy ilyen kulcsszóba fektetni, mert nem fog megtérülni, sem az oldal tulajdonosának, sem a keresőoptimalizáló cégnek!

Az első három fizetett hirdetés mögött, a havi látogatószám nem fogja meghaladni a 10-15 db.


Mivel kezdünk, amikor megrendeled a havidíjas keresőoptimalizálást?

Elvégzünk egy teljes linkelemzést az oldal jelenlegi linkjeiről, amiből az is ki fog derülni, hogy miért kapta az oldal az esetleges büntetéseket.

Természetesen ma már nem beszélhetünk konkrét Google-féle büntetésről, de az mindenképp büntetés a weboldal tulajdonosnak, ha valamiért hátrébb sodródik a találati listán az oldal.

Elvégzünk egy helyezésvizsgálatot az addig indexelt kulcsszavakra, hogy lássuk az aktuális pozíciókat, fixáljuk le milyen állapotból indult az oldal.

Készül kulcsszóelemzés, amiben benne lesz az összes olyan kulcsszó, ami számításba kerülhet az optimalizálásnál. Csak azokat a kulcsszavakat fogjuk használni, amire rendszeresen van keresés is.

Az utolsó mozzanatban pedig:

  • megtervezzük a linképítés stratégiáját
  • tartalommarketing stratégiáját,
  • ütemezzük a linképítést, (egyenlő ütemben publikáljuk a linket tartalmazó cikkeket)
  • minden hónap végén készítünk egy helyezésvizsgálatot azokra a kulcsszavakra, amelyekkel dolgozunk

Ebből tárgyhó végén egy riportot kap az ügyfél, így minden transzparens és követhető lesz hónapról hónapra.

A fenti – minimális – havidíjas csomagajánlat mindenképp szükséges ahhoz, hogy pár hónap alatt (témától függően, 3-6 hónap), látható eredmény legyen a kulcsszavak helyezéséban, és ez az eredmény ne csak átmeneti legyen.

Amennyiben úgy gondolod, hogy van több mint 50 olyan szó amire érdemes optimalizálni, akkor feltétlenül olvasd el a sikerdíjas keresőoptimalizálás csomagunkat is.

Miért jó a havidíjas keresőoptimalizálás csomag?

  1. Mert így mindig új tartalommal frissül a webhely.

A keresőoptimalizálás során nagyon fontos feladat az, hogy az adott webhely egy folyamatosan frissülő, állandóan karbantartott, naprakész site legyen. Ez főként azért fontos, mert így a látogatók egy tartalmilag és technikailag is egy felhasználóbarát felületre érkeznek, amikor a keresőben rákattintanak a webhely linkjére.

Mivel frissül a webhely a havidíjas keresőoptimalizálás során?

Friss blogbejegyzésekkel

  • Ezek azért fontosak, mert az internet továbbra is a szöveges keresésen alapul. Ez persze lehet ugyan hangalapú is, viszont itt is ugyanúgy fontosak a kulcsszavak- és kifejezések, amelyek alapján az emberek rákeresnek egy-egy témára a neten.

Folyton megújuló PR és Sales tartalommal

  • A webhelyek, főként a webáruházak előszeretettel ajánlják a látogatóiknak az aktuális akciókat, leértékeléseket, készletkisöprési promóciókat. Egy ügyes keresőoptimalizálási stratégia keretein belül egy jól megírt promóció is nagyban segítheti fellendíteni a webhely látogatottságát.
  1. Mert a havidíjas keresőoptimalizálás olyan, mintha valaki folyton karbantartást végezne a webhelyen.

A havidíjas keresőoptimalizálás segítségével könnyedén elkerülhetőek olyan problémák, mint a weboldal elhanyagolása.

Mit jelent ez?

A legtöbb kereső – ahogy a Google is – a látogatók számára a lehető legjobb felhasználói élményt szeretné nyújtani, amikor egy-egy keresési kifejezés után felkínálja a kiadott eredményeket, azaz a webhelyek linkjeit.

Amennyiben egy webhely nem kap elegendő frissítést az imént említett tartalmi, funkcionális és dizájn elemeket illetően, akkor az lassan, de biztosan úgy elavul a modern felhasználók szemében, hogy a kereső nem szívesen teszi be majd a keresési eredmények közé a webhelyet.

Viszont ha kihasználjuk a havidíjas keresőoptimalizálás lehetőségét, akkor elkerülhető ez a szarvashiba.

Hogyan?

Úgy, hogyha egy SEO szakértő heti szinten foglalkozik a webhellyel, akkor felhívja a figyelmet azokra a lehetséges változtatásokra, amelyek elősegíthetik a weboldal feljebb kerülését a keresési találatok között egy-egy kulcsszóra vagy -kifejezésre.

Ha kell, akkor új funkciókat kér a weboldalra, hogy jobb legyen a felhasználói élmény, időben szól, ha túl lassú az oldalak betöltési sebessége, illetve folyamatosan nézi az oldal tartalmát is, hogy az egyértelmű, jól átlátható és könnyen használható legyen a látogatók számára.

  1. Mert így könnyebb felvenni a harcot a konkurens weboldalakkal a keresőkben a kulcsszavakért.

Ha egy weboldal folyamatos, azaz havidíjas keresőoptimalizálás alatt áll, akkor a konkurens webhelyeknek nehezebb lesz versenyeznie vele a különféle kulcsszavakért, hiszen a webhely így SEO és tartalmi fejlődés alatt áll.

Így ha bármilyen új módszert vezetnek be a SEO-SEM szakmában a vetélytársak, azonnal lehet rá reagálni, hogy még jobb eredményeket tudjon elérni az online versenyben a website.

Fontos megjegyzés:

Csak külön kérésre fogunk olyan szavakra optimalizálni, amire nincs keresés, és igyekezni fogunk mindenkit lebeszélni az ilyen kulcsszavakról. Abban az esetben, ha nem tudunk erről megállapodni, akkor nem kötünk szerződést.

Érdekel a havidíjas keresőoptimalizálás? Kérj ajánlatot tőlünk még ma!

    Kötelező jóváhagyni a Felhasználási feltételeket
    és az Adatkezelési tájékoztatót!



    Kérem, bizonyítsa, hogy nem robot. Válassza ki a repülőt.

    * A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!”