Minőségi PR cikkek írása – keresőoptimalizálás finomra hangolva

Portfóliónkban több mint 350 portál található, amelyek:

  • természetes, minőségi, dofollow linkeket adnak, stabil linkerőt nyújtanak,
  • értékelhető látogatottsággal rendelkeznek, nem ritkák a százezres nagyságrendek sem,
  • magas DA és PA értékeik vannak, ez a MozBar böngésző kiegészítővel könnyen ellenőrizhető,
  • transzparens, KKV-k számára is megfizethető árak,

Nem kell kapcsolatban lenned egyszerre több weboldal szerkesztőségével, a folyamatosan leterhelt szerkesztők visszajelzésére várnod, mi mindezt megoldjuk helyetted.

Csak ki kell választanod a számodra szimpatikus és ideális weboldalt, a többit ránk bízhatod!

Folyamatosan bővítjük listánkat, hogy minél szélesebb tematikát tudjunk lefedni, amivel weboldalad sikerét segíthetjük!

Megrendelési és fizetési részletek:

  • előre fizetéssel vállaljuk a cikkek kihelyezését, amint megkapjuk a rendelést, és a számla ki lett egyenlítve, kezdjük a munkát,
  • román cégről számlázunk euróban(amennyiben úgy kényelmesebb akkor magyar bankszámlaszámra tudsz fizetni, forintban), ha nincs közösségi adószáma a cégednek, akkor még 19% román ÁFA-val (TVA) nő az összeg,
  • az ár tartalmazza a PR cikkek írását is (3000 leütésig), amit kihelyezés előtt jóvá lehet hagyni, ha szükséges természetesen javítjuk mi a kért változtatásokat.

Miért szükségesek weboldalad számára a PR cikkek?

Ha jól megnézzük egy természetes evolúciónak vagyunk szemtanúi, amelynek katalizátora mindig a Google algoritmusának a fejlődése.

Emlékszünk? Ingyenes linkgyűjtő oldalakkal kezdtük az „őskorban”, majd a fizetett katalógus linképítést a PBN bloghálózatok, a „prémium linképítés” módszere követte, követi.

Miután a katalógus linképítést valóban percek alatt leépítette a Google, a mesterségesen létrehozott, közepes és magas DA értékekkel rendelkező blogokon, természetes tartalomban elhelyezett linkek következtek, ami egy fejlettebb, minőségi linkszerzési módszer.

Üldöztetése és a rémhírterjesztések ellenére mind a mai napig működik!

Végül megérkezünk a minőségi PR cikkekhez, vagyis a különböző médiaoldalakon elhelyezhető PR cikkek világába.

Minőségi PR-cikk írás, mint a természetes linképítés Szent Grálja?

Igen!

Olyan médiaoldalak, híroldalak, szórakoztató portálok szerepelnek folyamatosan bővülő portfóliónkban, amelyek valójában azt a szignált adják át a linkelt oldalnak, ami a stabil helyezéshez szükséges.

Manapság sokat hallod, olvasod, hogy a természetes linkszerzési módszer az egyetlen, ami eredményes lehet?

Ha mindezidáig a linképítéssel nem sikerült elérned a célodat, akkor a minőségi SEO PR cikk megjelenést mindenképp ki kell használnod. Nem csak azért, hogy megváltozzon a véleményed, hanem elsősorban azért, hogy tudd stabilizálni weboldalad az organikus találati listán.

Akinek megélhetésében nagy szerepet játszik a webes megjelenés, az igazán tudja értékelni a magas értékű, minőségi linkeket.

Mi ma a linképítő feladata? 

Ma már nem a gigantikus linkhálózat építése a cél, hanem olyan linkek szerzése, amelyek a legerősebb, legstabilabb szignálok adják.

A Google számtalan frissítései, fejlesztései, változásai, valamint az új algoritmusok bevezetései mind abba az irányba terelik a szakma white hat módszerekkel dolgozó szakembereit, hogy jó minőségű, természetes linkekkel optimalizáljon.

Jóval a publikus listaár alatt kaphat természetes backlinket weboldalad olyan helyekről mint:

Nézzük meg, mi tulajdonképpen a PR cikk?

Ahhoz, hogy írni tudjunk a PR cikkekről, meg kell határoznunk mit jelent ennek fogalma. Az elmúlt évek online és offline marketing szokásai, valamint a megváltozott – mondhatjuk felgyorsult – kommunikációs dzsungel, amiben élünk életre hívta a PR cikkek fogalmát.

Az általános meghatározás szerint, ha PR cikkekre gondolunk, az juthat eszünkbe, hogy mindez nem más, mint egy vállalatról, kkv-ról, intézményről, szervezetről adott médiafelületre egy bizonyos összegért írott cikk.

Ez egy relatíve olcsó reklám, ami úgy reklám, hogy nem effektív egy hirdetés, ám mégis van reklámtartalma.

A cikkíró ügyességén múlik, hogy tudja-e irányítani az olvasót, hogy felkeltse az érdeklődését a vállalat vagy annak terméke iránt. Ez a gyakorlat működik online és offline média felületeken is.

PR-cikk – avagy milyen az igazán figyelemfelkeltő írás, ami a SEO igényeknek is megfelel?

A figyelemfelkeltő tartalommarketing alapjaiban változtatja meg azt, hogy milyennek tűnik a céged a potenciális ügyfelek szemében a digitális térben. Egy jól megírt PR cikknek kulcsszerepe van abban, hogy a médiában megjelenve növelje a vállalkozásod ismertségét és a megfelelő közönségreakciókat (positive public reactions) váltsa ki. Ez a fajta tartalommarketing nem csupán azt célozza meg, hogy a célközönség figyelmét megragadja, de azt is, hogy hiteles és szakmai jellegű információkat nyújtson a terméked vagy szolgáltatásod iránt érdeklődőknek.

A minőségi, mondhatni úgy is, műfajában leghatékonyabb PR cikknek megvan az a „képessége”, hogy a tartalmi értéken túl, SEO szempontból is hozzájáruljon a weboldalad láthatóságának növekedéséhez. Amikor egy cikkből közvetlenül a vállalkozásod weboldalára irányítjuk a látogatókat, nem csak a forgalmat növeljük, hanem a márkahűséget is erősítjük. Ebben a kontextusban a figyelmet nemcsak megragadó, de fenn is tartó tartalommarketing több, mint pusztán cikkek írása; ez egy olyan stratégiai eszköz, amely a márkakommunikáció és a digitális marketing összehangolásával építi a cég reputációját és online jelenlétét.

Egy ízig-vérig profi PR szövegíró pedig, ha megismeri a cég profilját, a célközönséged igényeit, a te témádhoz passzoló tartalmat készít majd, amin bizony, jól strukturált szövegként, sok múlhat, milyen helyezést ér el az adott honlap a keresőmotorok szemében. S persze az sem utolsó, hogy ezek a cikkek példátlanul hatékonyan vonzzák a honlapodra a látogatók figyelmét, hiszen komoly szakmaiságról árulkodnak.

Téged mi késztet arra, hogy tovább olvasd, ami eléd kerül? 

Fordítsunk kicsit a szemszögön! Téged, mint felhasználót, mit késztet arra, hogy tovább olvasd az eléd kerülő cikket, akár a közösségi médiában, akár az újságok hasábjain? Mik azok a közös tulajdonságok, amik ezeket az írásokat jellemzik? Nos, egy kiemelkedő írás szövege a keresőoptimalizálás „boszorkánykonyhájában” születik. A szóban forgó szövegnek úgy kell megszólítani a célközönséget, hogy az egyszerre legyen érdekfeszítő, értékes (informatív), ne tűnjön direkt reklámnak, de mégis betöltse azokat a funkciókat, amiket egy jólműködő, okos hirdetésnek be kell töltenie.

PR cikk írás – Hogyan írjunk olyan PR cikket, ami tényleg megragadja a figyelmet? 

A PR cikk írásának gyakorlata tulajdonképpen kiapadhatatlan kreativitási lehetőségekkel kecsegteti a talpraesett szövegírót, akinek eszközei, egész repertorája kimeríthetetlenek, ha a minőségi tartalomnak a kiszolgálása a cél.

Ugyanis csak ezen múlik, hogyan közelítjük meg a kért témát:

  • olykor az is előfordul, hogy egy látszólag irreleváns sztorin keresztül jut el a szövegíró a szolgáltatás promotálásáig, úgy, hogy csak a lezáró sorokban derül ki, mégis van összefüggés,
  • egy valósághű interjút épít fel,
  • egy terméket tesztel,
  • közvetett módon promotál,
  • összefüggést keres az aktuális társadalmi helyzettel,
  • szolgáltatás vagy termék mögötti információt árul el a bennfentes olvasónak.

Természetesen a szövegírás az ügyfél-igény, a keresőoptimalizálási faktorok, a kulcsszó elhelyezés, a felhasználói élmény (az olvasható és élvezhető szövegkép) maximális figyelembevételével történik.

Linkek a PR cikkekben

Felmerül a kérdés, hogy hol és mennyi link legyen egy PR cikkben? Milyen kulcsszavakról linkeljünk?

A PR cikkekben a legtöbb esetben két vagy három link elhelyezésére van lehetőség, egy domainen belül.

Ami lényegesen sokat számít weboldalad Google szerinti megítélésében, valamint legfontosabb kulcsszavaidnak erősítésében.

A magas DA értékű oldalakról elsősorban azokat a kulcsszavakat érdemes erősíteni, amelyek helyezése ingadozik az organikus találati listán.

Emellett bármely fontosnak vélt, releváns vagy brand szavakra lehet linkelni, de előtte mindenképp érdemes a helyezéseket felmérni, hogy pontosan legyenek megcélozva a kulcsszavak.

Ha nagyobb eséllyel szeretnél elstartolni versenytársaid elől, akkor érdemes a minőségi PR cikkeket is a linképítési stratégián belül alkalmazni!

Ami plusz érv a természetes, minőségi PR cikkek mellett: folyamatos akciós árakat tudunk biztosítani!

Ha úgy érzed megkeresnél minket:

Inkább írok!




    Melyik szolgáltatásunk érdekel?
    Keresőoptimalizálás
    Facebook hirdetés
    Google Ads
    Pr cikkek, szövegírás
    Linképítés
    Weboldal készítés
    Webáruház készítés

    Kötelező jóváhagyni a Felhasználási feltételeket
    és az Adatkezelési tájékoztatót!

    Elolvastam, megértettem, elfogadom

    Please prove you are human by selecting the car.

    Kapcsolódó SEO szótár kifejezések