SEO szótár – Canonical tag

Canonical tag – az egyik leggyakrabban előforduló jelensége a webes világnak a duplikáció, ami minden weboldal számára kivétel nélkül hátrányos. A webáruházakat érinti leginkább ez a jelenség, amikor egyazon termék két különböző url-ről is elérhető, vagy egyéb url paraméter okozta duplikáció, mint a sessionid. A canonical attribútummal meg lehet határozni, hogy melyik URL az aktuális oldal, és azt vegye figyelembe a kereső. A canonical tag-et adott oldal head részében kell elhelyezni: <link rel=”canonical” „majd az oldal definiálása következik”>..

Print Friendly
Címke: , ,

Szerző:

Cégünk az Unelte SEO S.R.L 2009 óta foglakozik keresőoptimalizálással, ezen belül linképítéssel, szövegírással és elemzésekkel is.

 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás