SEO szótár – Canonical tag

Canonical tag – az egyik leggyakrabban előforduló jelensége a webes világnak a duplikáció, ami minden weboldal számára kivétel nélkül hátrányos. A webáruházakat érinti leginkább ez a jelenség, amikor egyazon termék két különböző url-ről is elérhető, vagy egyéb url paraméter okozta duplikáció, mint a sessionid.

A canonical attribútummal meg lehet határozni, hogy melyik URL az aktuális oldal, és azt vegye figyelembe a kereső. A canonical tag-et adott oldal head részében kell elhelyezni: <link rel=”canonical” „majd az oldal definiálása következik”>.

Címkék: , , ,

Szerző:

Fórián Andrea

2010 óta vagyok csapattag, cégen belül elsősorban a szövegírás és a keresőoptimalizálás a fő területem, ami folyamatos tanulást, és munka iránti alázatot igényel. Kedvenc idézetem: "A legjobb múzsa a határidő." (Karinthy Frigyes)

 

English