Panda algoritmus

Technikai SEO-Algoritmusok

Panda algoritmus – A Panda algoritmust angol nyelvterületen még 2011-ben élesítették, majd 2012 áprilisában az egész webet érintette, így nem maradhatott ki a magyar nyelvterület sem.

A Panda algoritmus elsődleges feladata az, hogy a rossz minőségű tartalommal „szerelt” weboldalakat kiszűrje, azért, hogy a keresést indító felhasználó csak értékes, számára értékkel bíró információhoz jusson.

Vagyis a Panda elsődleges célja a felhasználói élmény növelése, és mivel a webnek továbbra is a szöveges tartalom az erőssége, így fontos volt, hogy az évek során felgyűlt hiányos, másolt, értéktelen tartalom helyett előtérbe kerüljenek a minőségi, releváns, valódi információt hordozó weboldalak.

A keresőoptimalizálásban a Panda algoritmus nyomán egy új, addig kevésbé preferált szegmens került előtérbe: a tartalomfejlesztés.

Ez a szócikk a Technikai SEO-Algoritmusok témához kapcsolódik.