Keresőoptimalizálás

Miért nem tudunk garanciát vállalni, és mégis?

Azért, mert – bár több mint 10 éve az online piacon vagyunk – még mi sem ismerhetjük a Google algoritmusait mélységeiben, aki pedig ma azt mondja, hogy garantáltan ismeri csak magyar nyelvterületen, bármilyen piaci (márka, termék) és – kulcsszó versenyben, milyen felhasználói lépésre, milyen mértékben reagál az adott weboldal az organikus listán, az – finoman szólva – nem mond igazat!

Másrészt pedig a klasszikus garanciális elvárások mai napig az „x időn belül, a fő kulcsszavakra – amire lehetőleg több ezren keresnek – és szigorúan főoldallal a SERP élére kerülni”. Valljuk be a fentiek ismeretében, hogy kőkemény felelőtlenség bármi ilyen jellegű elvárásnak eleget tenni.

Ezzel a kijelentéssel egyáltalán nem a mundér becsületét szeretnénk védeni, mivel a mi szolgáltatásaink között is van olyan opció, ami akár pénz visszafizetési garanciával is járhat. Ennek viszont egyszerű, ám ügyfélnézetből annál komolyabb feltétele van, erről bővebben ide kattintva olvashatsz.

Léteznek azonban tapasztalatok, léteznek minták, léteznek mérések, léteznek összehasonlítások és elemzések, valamint auditok, ami alapján felépítjük a SEO stratégiádat.

Mert az optimalizálás ma már megváltozott, a minőségi elvárások a kereső szemében jócskán eltolódtak a felhasználói élmény felé.

A felhasználói élmény pedig abban rejlik, ha a látogató releváns megoldást talál a problémájára épp a Te weboldaladon!

Ahhoz pedig, hogy minél több látogató találjon Nálad megoldást, n+2 releváns kulcsszóval kell megjelenned az organikus találati listán, releváns aloldalakkal, kidolgozott, logikusan felépített, minőségi tartalmakat kell beépítened, ami kizárólag a célpiacodnak szól! A látogató érezze megszólítva önmagát!

Ha a weboldalad teljesíti e kritériumokat, vagy legalábbis jó úton halad e felé, akkor a fentebb említett tapasztalatokból, mintákból és elemzésekből olyan SEO stratégiát tudunk felépíteni, aminek segítéségével weboldalad eredményes és sikeres lesz.

Ehhez gyakorlatilag semmi mást nem kell tenned, mint elfogadni az általunk javasoltakat.

Mikorra várhatom az optimalizálás eredményét?

Minél tovább vársz az ajánlatkéréssel, annál tovább kell várnod az eredményre is. 😊

Maga a Google is azt mondja, a keresőoptimalizálás eredményessége 4-12 hónap múlva mutatkozik meg. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy maximum 1 év múlva már hátra is lehet dőlni!

Nem tagadjuk, hogy első olvasásra hosszú időnek tűnhet, ám, ha befektetésként tekintünk rá, akkor felvetődik a kérdés, melyik az a befektetés, ami néhány hónap múlva „fizet”?

Márpedig a keresőoptimalizálás először jó helyezéssel „fizet” Neked, majd látogatókkal, akik vásárlókká, megrendelőkké válnak.

Hiába építünk fel egy tökéletes, elméleti off page SEO stratégiát, HA az jól láthatóan megvalósíthatatlan.

Az eredményt ugyanis számtalan változó befolyásolhatja:

  • a weboldal technikai felépítése (URL szerkezet, oldal hierarchia, weboldal betöltődésének sebessége, on page SEO hiánya vagy hibás beállítások stb.)
  • kulcsszavak minősége, megjelenése az egyes aloldalakon,
  • a piac telitettsége,
  • terméked ára,
  • amennyiben előzőleg volt optimalizálás az oldalon, annak minősége,
  • optimalizált tartalom hiánya,
  • kommunikációd stílusa,
  • weboldal értékesítési funkciójának megléte vagy nem léte: landing page-k, értékesítési tölcsér stb.

A legtöbb hasonló anomália egy SEO Audit során feltárásra kerülhet, aminek a javítása maximálisan ajánlott. Ne legyenek illúzióink, sajnos a legtöbb értékesítő honlap hasonló problémákkal küzd.

Ezért is javasoljuk az egyszeri díjazású auditot, mert így tudunk a későbbi szövegírás, linképítés és egyéb optimalizálási feladatokkal eredményes lenni a weboldaladon!

Láthatod, minden lépés logikusan egymásra építve, a Te sikeredet szolgálja! Szem előtt tartva a tényt, hogy a SEO feladata behozni a látogatót a weboldalra, ezt legegyszerűbben pedig úgy tudja, ha minél több kulcsszóra kerül a találati lista élére! Pont.

A látogatóból pedig úgy lesz vásárló vagy megrendelő, hogy a weboldalad az összes olyan online marketing elemet magabiztosan használja, ami a konvertáláshoz szükséges.

Ez pedig már marketing, ami részben egy másik terület.

Mindezt azért tartjuk fontosnak kiemelni, mert sok esetben természetszerűleg átfedéssel beszélhetünk online marketingről, marketingről és keresőoptimalizálásról. Ugyanakkor, ha kicsit hátrébb lépünk, ezek mégis láthatóan szétválasztható területek.

Ideális esetben egy webáruház/weboldal ennek minden spektrumát felhasználja, teljesen kitöltve az online marketing teret.

Természetesen tudjuk, hogy a valóság olykor teljesen más, és semmiképp sem szeretnénk leendő ügyfeleinket illúziókba ringatni.

Miért ne referencia alapján válassz SEO szakértőt?

Asztalost, szobafestőt, webdesignert, szövegírót, bádogost, CNC esztergályost, sírásót nyugodtan válassz referenciák alapján, de SEO szakértőt lehetőleg ne!

Két okból.

Egyrészt azért, mert minden honlap más. Minden piaci rés más. Lehet, Te épp ugyanarra a piacra szeretnél belépni, ahol már sikeresen optimalizáltunk egy vagy több weboldalt, de teljesen más koncepcióra építenéd a sikert.

Lehet csak épp az árazáson változtatsz vagy a kiszállítás módján, esetleg a kommunikáción, de mindezek épp elegendőek ahhoz, hogy ne úgy működjenek a bevált módszerek, ahogy a referenciáinkban látszik.

Másrészről pedig felvetődik a kérdés, milyen értékkel bír számodra, ha referenciaként azt tüntetik fel, hogy már x mennyiségű kulcsszót húztak be a TOP akárhány pozíciókba, ha azok valójában keresés és verseny nélküli saját brand ill. domain nevek?

Mi épp ebből a megfontolásból csak minimális referenciát tüntetünk fel a weboldalunkon, mert tisztában vagyunk vele, hogy a legtöbb esetben mindez csak egyszerű marketingfogás. Míg számunkra a legjobb referencia az ajánlás, amit Te elégedett ügyfélként továbbadsz másoknak is!

Tehát, ha választanod kell, akkor a döntésedben leginkább a valós ajánlásokra támaszkodj!

Ha pedig minket választasz, fölösleges mellébeszélés nélkül csak azt tudjuk megígérni, hogy keresőoptimalizálás szolgáltatásunk során:

  • pénz visszafizetési garanciát nyújtunk, amennyiben elfogadod a javaslatainkat,
  • hosszútávban gondolkodunk,
  • személyre szabott ajánlatunk eredményes lesz,
  • lelkiismeretesen dolgozunk a weboldaladon,
  • vállalkozásodnak legrelevánsabb kulcsszavaival kerülsz a találati lista élére,
  • mindenben segítünk, hogy weboldalad a Google minőségi és tartalmi irányelveinek maximálisan megfeleljen,
  • mindenben segítünk, hogy értékesítési elképzeléseidnek megfelelően alakíthasd ki weboldalad/webáruházad,
  • mindenben segítünk, hogy ügyfeleid/vásárlóid elképzeléseinek is maximálisan megfeleljen weboldalad/webáruházad.

Semmi másra nincs szükség, mint kitartóan, türelmesen dolgozni, ehhez csupán hármot dolgot kell tenned:

  • Légy tisztában a SEO alapjaival, tanulj, értsd meg az összefüggéseket, mi, miért és mitől működik! Ehhez a magyar piacon egyedülálló keresőoptimalizálás tanfolyam sorozatot ajánljuk, amit Szuhi Attila magas, naprakész szakmai tudással állít össze!
  • Válaszd keresőoptimalizálás szolgáltatásunk bármelyikét, és mi letesszük voksunkat a sikered mellett!
  • Ha nem tudod melyik szolgáltatásunkra van szüksége a weboldaladnak, segítünk eldönteni!

Ha pedig azonnali eredményt szeretnél, akkor kattints ide, vagy ide, vagy keresd bátran a konkurenciát, mert ilyet mi nem tudunk ígérni!

Hogyan zajlik a gyakorlatban a SEO? Mire érdemes felkészülni?

Ha ez az első céges weboldalad vagy webáruházad, és még csak most kezdted el feltérképezni azt, hogy mi kell ahhoz, hogy a vállalkozásod jól működjön az interneten, olvass tovább, hiszen most szakzsargonok nélkül, érthetően fogjuk elmagyarázni, hogy mire érdemes számítanod, ha az interneten keresztül szeretnél ügyfeleket, vásárlókat szerezni a vállalkozásod számára.

Tegyünk különbséget a fizikailag elérhető, az online és a kettő kombinációjából álló cégek között

Fizikai üzletek

Miért megyünk be a boltba?

Mert:

  • Szükségünk van valamire az ott lévő termékek közül.
  • Ismerősünk ajánlotta, mert az ott lévő egyik termék könnyíthet a problémánkon.
  • Hallottuk valahol, hogy itt lehet kapni valamit, amit már régóta ki szeretnénk próbálni.
  • Láttunk a kirakatban valamit, ami megtetszett.
  • Óriási akciók vannak, és nem akarunk lemaradni róla, hátha találunk valami hasznosat.

Miért ezt a boltot választjuk?

Mert:

  • Közel van.
  • Láttuk a plakátját a buszmegállóban.
  • Hallottuk a rádióban a hirdetést.
  • Láttuk a TV-ben a reklámot.
  • Egy ismerősünk ajánlotta.
  • Itt segítőkészek az eladók.
  • Az üzlet optimális és rendezett kialakítása miatt könnyen megtaláljuk itt azt, amit keresünk.
  • Forgalmas helyen van, és épp útba esik munkából hazafelé.

Tehát egy hagyományos fizikai üzletnek szüksége van tradícionális reklámokra, hirdetésekre, de itt is fontosak az ajánlások. Továbbá az üzlet esztétikai kialakítása is lényeges, hiszen itt a kirakatnak vásárlást eldöntő szerepe van. Fontos azt is kiemelni, hogy földrajzilag hol helyezkedik el az üzlet, hiszen kevesebb ember látogat egy külvárosi üzletet, mint egy forgalmas, belvárosi boltot.

Online cégek

Míg a fizikai üzletek esetében a közeg, ahonnan a vásárló érkezik a valóság, addig az online áruházak esetében ez az internet. Emiatt az online cégek esetében más megközelítést érdemes használnunk a vásárlási folyamat tekintetében, viszont hasonló felépítést kapunk szerkezetileg, mint a fizikai üzletek esetében.

Az ügyfél ebben a fázisban még csak felhasználó

  1. A felhasználónak szüksége van valamire, így megnyit egy keresőt a böngészőjében (pl.: Google).
  2. Beírja, amit keres (pl.: piros női bőr tote táska vásárlás olcsón)

Megjegyzés: Ma már senki sem keres úgy, hogy “táska”. Ez túl tág fogalom. Emiatt a keresés hónapokig eltarthat, amire nincs ideje senkinek. Az emberek többsége pontosan azt akarja látni a keresőben, amire szüksége van. Ehhez pedig aprólékosan igyekszik leírni, hogy mit szeretne.

  1. A böngésző kiadja a találati oldalon a lehetséges képes, szöveges vagy videós opciókat. Először a hirdetéseket, utána az organikusan megjelenő találatokat, majd megint hirdetéseket.

Megjegyzés: Egyes esetekben lehet, hogy sem hirdetést, sem organikus találatot sem fog kiadni, helyette ilyen kis kártyákat, amelyek tele vannak releváns információkkal, pontozott listákkal, értékelésekkel teletűzdelt hozzászolásokkal, stb.

  1. A felhasználó a találatoknál lát egy:
  • URL-t: www.glami.hu > Női < Kiegészítők < Női táskák
  • Címet: Piros női táskák | 1.230 darab – GLAMI.hu
  • Képeket:
  • Leírást: Piros női táskák termékek széles választéka a GLAMI-n. Nézd végig az aktuális Tél 2022/2023 kollekciót … Bőr táska shopper bag Vittoria Gotti bordó V5190.
  1. Általában ennyi adat áll a felhasználó rendelkezésére, hogy eldöntse, hogy mire kattint, melyik online bolt kínálatát tekinti meg.

Ez nem valami sok információ, így ebben az esetben például egy minőségi, jól megvilágított termékkép aranyat ér. Fontos a cím is, hiszen nem adhatunk irreleváns címet egy terméknek, valamint az is lényeges, hogy az adott termék típusról szóljon a leírás is.

Egy fizikai üzlettel ellentétben, ahol a kirakat a legnagyobb vásárló-csalogató erő, az interneten az számít, hogy a keresési találatok között hol, azaz hányadik helyen és milyen formában jelenik meg a Te céged terméke, szolgáltatása.

Ahhoz, hogy egyáltalán megjelenjen a találati listán a céges weboldalad, SEO-ra van szükséged. A Google nem fogja csak úgy megjeleníteni a termékedet, mert épp kapható nálad egy olcsó piros női bőr tote táska. Nemcsak “tudatnod” kell a Google-lel, meg is kell “győznöd” a Google-t, hogy nálad létezik ez a táska, és mivel megbízható a céged, bátran jelenítse meg az oldaladat a találati oldal listáján. Ez SEO nélkül nem megy, de szerencsére ebben tudunk Neked segíteni.

Online-offline vállalkozás

Egy online és fizikai bolttal is rendelkező cég esetében hol egyszerűbb, hol könnyebb a helyzet, ha vásárlószerzésről van szó. Igaz rá az, amit fentebb a fizikai üzletek esetében írtunk, és igaz rá az is, amit az online verzióról írtunk.

Itt egyaránt szükség van a csinos fizikai kirakatra, a plakátokra és a hagyományos hirdetésekre, viszont ha azt szeretnénk, hogy ez működjön a neten is, akkor itt is ugyanúgy szükség van a SEO-ra.

Hogy lesz a felhasználóból vásárló?

A SEO segít Neked abban, hogy egy egyszerű felhasználóból vásárlót kovácsolj. A neten a legtöbb esetben nem működik a hazudozás, az átverős marketing vagy a látogató félrevezetése, hiszen ha rá is kattint valamire a felhasználó, aminek köze sincs ahhoz, amit épp keres, egyszerűen elhagyja az oldalt.

Ha Te akartad félrevezetni, akkor kaptál egy látogatót, akinek az a benyomása az oldaladról, hogy nem megbízható, hiszen nem az volt az oldalon, amire számított. Nem valószínű, hogy visszalátogat. Emiatt ezt a taktikát már az elején érdemes elfelejteni. Helyette inkább a következőket érdemes csinálni:

Válaszolj ezekre a kérdésekre őszintén

  • Biztonságos a weboldalad? Te megadnád a bankkártya adataidat?
  • Elég gyors az oldalad? Te kivárnád, hogy betöltsön, vagy elmennél egy másik weboldalra keresgélni?
  • Illik az oldalad színsémája ahhoz, amit árulsz? Például egy barkács oldal nem biztos, hogy pink dizájnt kell kövessen…
  • Könnyen átlátható a grafika, a cégről szóló menüpontok, a termékkategóriák, a termékekkel kapcsolatos szűrési és rendezési feltételek, a vásárlásnál a kosárba helyezési, szállítási és fizetési opciók? Tudná használni egy olyan ember, aki most adja le élete első online rendelését?
  • Elegendő információ van a termékről?
    • Szövegesen:
      • méret, összetétel, hossz, súly, alapanyag, stb.
      • Leírás, hogy pontosan mi a termék, mire való, kinek ajánlanád, stb.

Megjegyzés: Sok barkács oldalon semmi leírás nincs a termékekről, így a laikus vevő azt sem tudja, hogy mire való az adott alkatrész…

  • Mi a helyzet a képekkel?
    • Te is belenézel egy pénztárcába, mielőtt megveszed…
      • Van kép a belsejéről is?
      • 360˚-ban látod a képet, vagy csak elölről, oldalról és hátulról?
      • Látszik a márkalogó minősége, a csatok és a cipzárak részletei?
  • Könnyítené a termék vagy szolgáltatás eladását, ha készítenél róla egy videót?

Megjegyzés: Hobbi webshop esetében ez aranyat érhet, hiszen a furcsa eszközök használatáról mindig készíthetsz egy 1-2 perces oktatóvideót, hogy hogy kell használni a terméket.

Szimuláld a valóságot, amennyire csak tudod

A fenti kérdések elég jól tükrözik azt a problémát, hogy a vásárló a neten nézi a terméket, nem pedig élőben. Emiatt mindent, amit csak lehet le kell írni, meg kell mutatni, különben nem veszi meg a felhasználó a termékedet.

Megjegyzés: Sajnos a mai napig látni olyan táska webshopokat, ahol nincs kép a táska belsejéről.. Mégis hogy lehet így eldönteni, hogy megfelel-e majd vagy nem?

Így segíti az eladásaid növelését a SEO

A SEO elsődleges feladata a kereső (Google) találati oldalán az organikus keresési eredmények megjelenítése, majd az, hogy a végre megjelenő eredményt feljebb vigye, hogy ha nem is az első helyen, de legalább az első oldalra kerüljön fel a weboldal egy kifejezés beírása után a felhasználónak.

Ezt számos informatikai, azaz technikai eszköz révén tudja megtenni, de rengeteg tartalmi és marketing eszköz is segíti abban, hogy elérje ezt a célt. Viszont fontos a sorrend.

Oszlassunk el egy igen gyakori tévhitet

Ha kész a weboldalad, azt hiheted, hogy be kell állítani rajta egy-két furcsaságot, adni kell rá egy kis plusz szöveget és mehet is a hirdetés. A gyakorlat viszont mást rejt, amit sokan nem vesznek komolyan, emiatt lehetetlen lesz számukra a SEO. Te ne ess bele ebbe a hibába.

Technikai alapok nélkül felesleges a szövegezés és a hirdetés

Tegyük fel, hogy lassú az oldalad, borzalmas és érthetetlen a webdizájn, alig lehet megtalálni a fontos menüpontokat, nem lehet szűrni a termékekre, rendezni sem lehet őket, és a kosárnál a fizetésnek annyi fázisa van, hogy elhagyják a vásárlók az oldalt, mert belefáradnak a rengeteg adat újbóli kitöltésébe.

Mivel látod, hogy nem működik a webes vállalkozásod, kérsz egy SEO auditot, ahol egy részletes listát kapsz a fenti problémákról. Ezután realizálod, hogy a fejlesztőkkel kell majd megbeszélned a technikai részek orvoslását, ami sok pénzbe kerülhet.

Úgy döntesz, hogy Neked csak hirdetés kell, mert nem vagy hajlandó technikailag és felhasználóbarát kialakítás szempontjából rendbe hozni a weboldalad. Nekiállsz hirdetni, de nem érted, hogy amikor rákattintanak a hirdetésre a felhasználók, alig akad majd olyan, aki lead egy rendelést.

Nos, ez az a helyzet, amin a SEO nem tud segíteni. Hirdethetünk, költhetünk milliókat havonta különféle kampányokra, de a felhasználóból csak akkor lesz vásárló, ha ezt technikailag megengedi a weboldalad.

Mégis miért töltene egy felhasználó 10-szer annyi időt a Te rossz weboldaladon, ha ugyanazt a terméket egy remekül működő másik online boltban egy perc alatt meg tudja rendelni?

Tehát ha nagyon rossz állapotban van a weboldalad, készülj fel arra, hogy először a programozókkal kell kijavíttatnod a technikai hibákat, s utána lehet majd elgondolkodni azon, hogy milyen leírásokat, képeket és videókat érdemes még kitenned az oldalra, hogy könnyebb legyen a vásárlóknak dönteni.

Mindegy, hogy egyedi fejlesztésű vagy webshop készítő platformon van a webáruházad, a technikai hibákat minden esetben ki lehet javítani. Ebben is tudunk segíteni Neked! Egyedi fejlesztés esetén ez lehet, hogy drágább lesz, de ha nagyvállalkozásod van, valószínű, hogy van házon belül egy informatikai csapatod, akik gyorsan meg tudják oldani a hibákat.

Technikai gondok javítása után jöhet az oldalak tartalma

Ha viszont úgy döntesz, hogy belevágsz a technikai hibák javításába, hosszú távon gondolkodsz, ami jó jel, hiszen sikerült megértened, hogy a SEO egy hosszú távú befektetés, ami évek során segíti folyamatosan növelni a bevételeidet.

Ha sikerült kijavítani a technikai hibákat, jöhet az oldal tartalma. Fontos, hogy elegendő mennyiségű releváns, egyedi és hasznos tartalom legyen mind a szöveges menüpontok, mind a termékadatlapok és kategóriák oldalain. Igen, ez rengeteg munka, de szerencsére erre vannak a SEO szövegírók.

Ebben is tudunk segíteni Neked!

Viszont a képek és videók készítése Rád vár, hiszen Nálad vannak a termékek vagy a szolgáltatások. Ha profin akarod ezt megoldani, érdemes lehet egy stúdiót kibérelned, ahol profi világítással, modellekkel és eszközökkel tudják Neked biztosítani a lehető legtöbb “valóságot” a neten. Azaz éles képeket, videókat kapsz majd a termékeidhez.

De ne feledd, ma már mindenkinek van okostelefonja, és egy 1-2 perces kisvideót Te is tudsz készíteni a termékekről, csak venned kell hozzá egy lámpát és keresned kell hozzá egy fehér falat vagy asztalt.

Légy kreatív, hiszen ha ügyes vagy, Te is minőségi tartalmat tudsz készíteni olyan eszközök segítségével, amelyekkel már valószínűleg rendelkezel. A lényeg továbbra is az, hogy amit csak lehet, jeleníts meg a felhasználónak, hogy úgy tűnjön, mintha a valóságban válogatna a termékek közül.

Ez hónapokig is eltarthat, de legyél kitartó, a SEO hosszú távú befektetés.

Sikerült a technikai és a tartalmi hibákat kijavítani? Jöhetnek a reklámok!

Semmi sem egyszerűbb és kellemesebb, mint egy profin összerakott weboldalt reklámozni a neten. Nem lesz zsákbamacska, nem kell hazudozni vagy félrevezetni a felhasználókat. Bizony, lehet ilyen is az online marketing.

De ne feledd, erre csak akkor kerülhet sor, ha technikailag és felhasználóbarát szempontból is profi a weboldalad. Nem kis munka, de megéri, hiszen egyszerűbb karbantartani egy csúcstechnológiás tüneményt, mint örökké toldozni-foltozni egy őskori fosszíliát.

Fontos, gyakori kérdések a keresőoptimalizálás témakörében:

Mi fán terem a keresőoptimalizálás (SEO)?

A keresőoptimalizálás, vagyis a SEO, angolul search engine optimization az a módszer, amely egy weboldal technikai beállítására, tartalmi relevanciájának és a linkek népszerűségének optimalizálására szolgál, hogy adott weboldal aloldalai könnyen megtalálhatók legyenek a Google-ban és más keresőkben. A felhasználó keresésére minél relevánsabb aloldallal jelenjen meg, és a hasonló konkurens weboldalakkal szemben jobb és több megjelenési eredményt érjen el. A SEO-t tévesen marketing eszköznek is szokás nevezni, holott önmagában nem eszköz, hanem egy gyűjtőfogalom.

Működik-e 2023-ban a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás működőképessége szorosan összefügg a Google és egyéb keresőmotorok algoritmusainak a változásával. Alapvetően kijelenthetjük, 2023-ban is működik a keresőoptimalizálás, csak kell egy technikailag kifogástalan weboldal hozzá, ami szinte mindegy milyen CMS-re épül, minőségi, releváns tartalom, és olyan viszontlinkek, amelyek hasonlóan minőségi, lehetőség szerint releváns tartalmú weboldalról mutatnak saját webhelyünkre.

Nem mindegy azonban, milyen SEO technikákat használunk weboldalunkon, a leggyakoribb kérdések ezzel kapcsolatban:

A fekete kalapos (black hat SEO) és fehér kalapos (white hat) SEO közötti választás döntő jelentőségű lehet egy weboldal sikeressége szempontjából. Bár a fekete kalapos technikák rövid távon vonzónak tűnhetnek, a hosszú távú siker és a keresőmotorokkal való jó kapcsolat érdekében célszerű a fehér kalapos SEO módszereket alkalmazni.

  1. Mi a fekete kalapos SEO?

    A fekete kalapos SEO olyan keresőoptimalizálási technikák gyűjteménye, amelyek a keresőmotorok irányelveit megsértve próbálnak magasabb rangsorolást elérni a találati listákon.

  2. Mi a fehér kalapos SEO?

    A fehér kalapos SEO olyan technikák összessége, amelyek a keresőmotorok ajánlásait és irányelveit követik, hogy hosszú távon fenntartható és etikus módon javítsák a weboldal rangsorolását.

  3. Milyen technikák tartoznak a fekete kalapos SEO-hoz?

    Ilyen technikák például a kulcsszó-stuffing, a láthatatlan szöveg, a doorway oldalak, a linkfarmok használata és a tartalom automatikus generálása.

  4. Milyen technikák tartoznak a fehér kalapos SEO-hoz?

    Az ilyen technikák közé tartozik a minőségi tartalom létrehozása, a kulcsszavak megfelelő és természetes használata, a releváns hivatkozások építése, és a felhasználói élmény javítása.

  5. Melyik a sikeresebb, a fekete kalapos vagy a fehér kalapos SEO?

    A fehér kalapos SEO hosszú távon sikeresebb, mivel fenntarthatóbb és a keresőmotorok irányelveivel összhangban van. A fekete kalapos SEO átmenetileg eredményezhet magasabb rangsorolást, de a keresőmotorok büntetése miatt gyakran veszélyezteti a weboldal hosszú távú sikerét.

  6. Miért veszélyes a fekete kalapos SEO használata?

    A fekete kalapos SEO veszélyes, mert a keresőmotorok felfedezhetik a manipulatív technikákat, és büntetésként lecsökkenthetik a weboldal rangsorolását, vagy akár teljesen eltávolíthatják azt a találati listákról.

  7. Hogyan érzékeli a Google a fekete kalapos SEO-t?

    A Google folyamatosan fejleszti algoritmusait és spam-felismerő rendszereit, hogy felismerje és kiszűrje a fekete kalapos SEO technikáit alkalmazó weboldalakat. Ezenkívül a Google-t manuális ellenőrzések is támogatják a manipuláció felderítésében.

  8. Milyen előnyökkel jár a fehér kalapos SEO alkalmazása?

    A fehér kalapos SEO előnyei közé tartozik a hosszú távú és fenntartható rangsorolási javulás, a jobb felhasználói élmény, a magasabb konverziós arány és a keresőmotorokkal való jó kapcsolat kialakítása. Mindezek hozzájárulnak a weboldal hosszú távú sikeréhez és növekedéséhez.

  9. Hogyan válasszak SEO szakembert vagy céget, aki fehér kalapos módszereket alkalmaz?

    Kerüld azokat a szakembereket vagy cégeket, akik túlzottan gyors eredményeket ígérnek, vagy nem hajlandók részletekbe menni a módszereikről. Az átlátható és etikus SEO szakemberek általában nyíltan beszélnek a fehér kalapos módszerekről és a hosszú távú stratégiákról.

Végszó

A SEO sikeressége a SEO szakértők lelkiismeretességén, őszinteségén és szakmai tapasztalatain múlik, viszont nem szabad kifelejteni az egyenletből azt, hogy Neked is tenned kell majd érte valamit.

Ez lehet egy profi fotós, egy termékleírás készítő, vagy egy technikai kapcsolattartó felvétele a céghez. Viszont ha minden problémát ügyesen megoldasz, az új munkavállaló bérének többszörösét látod majd vissza a SEO-nak köszönhető hosszú távú profitnövekedés miatt.

Mi hosszú távon gondolkodunk. Te is?

Keress fel bennünket, beszélgessünk a céged jövőjéről!