Keresőoptimalizálás

Miért nem tudunk garanciát vállalni, és mégis?

Azért, mert – bár több mint 10 éve az online piacon vagyunk – még mi sem ismerhetjük a Google algoritmusait mélységeiben, aki pedig ma azt mondja, hogy garantáltan ismeri csak magyar nyelvterületen, bármilyen piaci (márka, termék) és – kulcsszó versenyben, milyen felhasználói lépésre, milyen mértékben reagál az adott weboldal az organikus listán, az – finoman szólva – nem mond igazat!

Másrészt pedig a klasszikus garanciális elvárások mai napig az „x időn belül, a fő kulcsszavakra – amire lehetőleg több ezren keresnek – és szigorúan főoldallal a SERP élére kerülni”. Valljuk be a fentiek ismeretében, hogy kőkemény felelőtlenség bármi ilyen jellegű elvárásnak eleget tenni.

Ezzel a kijelentéssel egyáltalán nem a mundér becsületét szeretnénk védeni, mivel a mi szolgáltatásaink között is van olyan opció, ami akár pénz visszafizetési garanciával is járhat. Ennek viszont egyszerű, ám ügyfélnézetből annál komolyabb feltétele van, erről bővebben ide kattintva olvashatsz.

Léteznek azonban tapasztalatok, léteznek minták, léteznek mérések, léteznek összehasonlítások és elemzések, valamint auditok, ami alapján felépítjük a SEO stratégiádat.

Mert az optimalizálás ma már megváltozott, a minőségi elvárások a kereső szemében jócskán eltolódtak a felhasználói élmény felé.

A felhasználói élmény pedig abban rejlik, ha a látogató releváns megoldást talál a problémájára épp a Te weboldaladon!

Ahhoz pedig, hogy minél több látogató találjon Nálad megoldást, n+2 releváns kulcsszóval kell megjelenned az organikus találati listán, releváns aloldalakkal, kidolgozott, logikusan felépített, minőségi tartalmakat kell beépítened, ami kizárólag a célpiacodnak szól! A látogató érezze megszólítva önmagát!

Ha a weboldalad teljesíti e kritériumokat, vagy legalábbis jó úton halad e felé, akkor a fentebb említett tapasztalatokból, mintákból és elemzésekből olyan SEO stratégiát tudunk felépíteni, aminek segítéségével weboldalad eredményes és sikeres lesz.

Ehhez gyakorlatilag semmi mást nem kell tenned, mint elfogadni az általunk javasoltakat.

Mikorra várhatom az optimalizálás eredményét?

Minél tovább vársz az ajánlatkéréssel, annál tovább kell várnod az eredményre is. 😊

Maga a Google is azt mondja, a keresőoptimalizálás eredményessége 4-12 hónap múlva mutatkozik meg. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy maximum 1 év múlva már hátra is lehet dőlni!

Nem tagadjuk, hogy első olvasásra hosszú időnek tűnhet, ám, ha befektetésként tekintünk rá, akkor felvetődik a kérdés, melyik az a befektetés, ami néhány hónap múlva „fizet”?

Márpedig a keresőoptimalizálás először jó helyezéssel „fizet” Neked, majd látogatókkal, akik vásárlókká, megrendelőkké válnak.

Hiába építünk fel egy tökéletes, elméleti off page SEO stratégiát, HA az jól láthatóan megvalósíthatatlan.

Az eredményt ugyanis számtalan változó befolyásolhatja:

  • a weboldal technikai felépítése (URL szerkezet, oldal hierarchia, weboldal betöltődésének sebessége, on page SEO hiánya vagy hibás beállítások stb.)
  • kulcsszavak minősége, megjelenése az egyes aloldalakon,
  • a piac telitettsége,
  • terméked ára,
  • amennyiben előzőleg volt optimalizálás az oldalon, annak minősége,
  • optimalizált tartalom hiánya,
  • kommunikációd stílusa,
  • weboldal értékesítési funkciójának megléte vagy nem léte: landing page-k, értékesítési tölcsér stb.

A legtöbb hasonló anomália egy SEO Audit során feltárásra kerülhet, aminek a javítása maximálisan ajánlott. Ne legyenek illúzióink, sajnos a legtöbb értékesítő honlap hasonló problémákkal küzd.

Ezért is javasoljuk az egyszeri díjazású auditot, mert így tudunk a későbbi szövegírás, linképítés és egyéb optimalizálási feladatokkal eredményes lenni a weboldaladon!

Láthatod, minden lépés logikusan egymásra építve, a Te sikeredet szolgálja! Szem előtt tartva a tényt, hogy a SEO feladata behozni a látogatót a weboldalra, ezt legegyszerűbben pedig úgy tudja, ha minél több kulcsszóra kerül a találati lista élére! Pont.

A látogatóból pedig úgy lesz vásárló vagy megrendelő, hogy a weboldalad az összes olyan online marketing elemet magabiztosan használja, ami a konvertáláshoz szükséges.

Ez pedig már marketing, ami részben egy másik terület.

Mindezt azért tartjuk fontosnak kiemelni, mert sok esetben természetszerűleg átfedéssel beszélhetünk online marketingről, marketingről és keresőoptimalizálásról. Ugyanakkor, ha kicsit hátrébb lépünk, ezek mégis láthatóan szétválasztható területek.

Ideális esetben egy webáruház/weboldal ennek minden spektrumát felhasználja, teljesen kitöltve az online marketing teret.

Természetesen tudjuk, hogy a valóság olykor teljesen más, és semmiképp sem szeretnénk leendő ügyfeleinket illúziókba ringatni.

Miért ne referencia alapján válassz SEO szakértőt?

Asztalost, szobafestőt, webdesignert, szövegírót, bádogost, CNC esztergályost, sírásót nyugodtan válassz referenciák alapján, de SEO szakértőt lehetőleg ne!

Két okból.

Egyrészt azért, mert minden honlap más. Minden piaci rés más. Lehet, Te épp ugyanarra a piacra szeretnél belépni, ahol már sikeresen optimalizáltunk egy vagy több weboldalt, de teljesen más koncepcióra építenéd a sikert.

Lehet csak épp az árazáson változtatsz vagy a kiszállítás módján, esetleg a kommunikáción, de mindezek épp elegendőek ahhoz, hogy ne úgy működjenek a bevált módszerek, ahogy a referenciáinkban látszik.

Másrészről pedig felvetődik a kérdés, milyen értékkel bír számodra, ha referenciaként azt tüntetik fel, hogy már x mennyiségű kulcsszót húztak be a TOP akárhány pozíciókba, ha azok valójában keresés és verseny nélküli saját brand ill. domain nevek?

Mi épp ebből a megfontolásból csak minimális referenciát tüntetünk fel a weboldalunkon, mert tisztában vagyunk vele, hogy a legtöbb esetben mindez csak egyszerű marketingfogás. Míg számunkra a legjobb referencia az ajánlás, amit Te elégedett ügyfélként továbbadsz másoknak is!

Tehát, ha választanod kell, akkor a döntésedben leginkább a valós ajánlásokra támaszkodj!

Ha pedig minket választasz, fölösleges mellébeszélés nélkül csak azt tudjuk megígérni, hogy keresőoptimalizálás szolgáltatásunk során:

  • pénz visszafizetési garanciát nyújtunk, amennyiben elfogadod a javaslatainkat,
  • hosszútávban gondolkodunk,
  • személyre szabott ajánlatunk eredményes lesz,
  • lelkiismeretesen dolgozunk a weboldaladon,
  • vállalkozásodnak legrelevánsabb kulcsszavaival kerülsz a találati lista élére,
  • mindenben segítünk, hogy weboldalad a Google minőségi és tartalmi irányelveinek maximálisan megfeleljen,
  • mindenben segítünk, hogy értékesítési elképzeléseidnek megfelelően alakíthasd ki weboldalad/webáruházad,
  • mindenben segítünk, hogy ügyfeleid/vásárlóid elképzeléseinek is maximálisan megfeleljen weboldalad/webáruházad.

Semmi másra nincs szükség, mint kitartóan, türelmesen dolgozni, ehhez csupán hármot dolgot kell tenned:

  • Légy tisztában a SEO alapjaival, tanulj, értsd meg az összefüggéseket, mi, miért és mitől működik! Ehhez a magyar piacon egyedülálló keresőoptimalizálás tanfolyam sorozatot ajánljuk, amit Szuhi Attila magas, naprakész szakmai tudással állít össze!
  • Válaszd keresőoptimalizálás szolgáltatásunk bármelyikét, és mi letesszük voksunkat a sikered mellett!
  • Ha nem tudod melyik szolgáltatásunkra van szüksége a weboldaladnak, segítünk eldönteni!

Ha pedig azonnali eredményt szeretnél, akkor kattints ide, vagy ide, vagy keresd bátran a konkurenciát, mert ilyet mi nem tudunk ígérni!

Fontos, gyakori kérdések a keresőoptimalizálás témakörében:

Mi fán terem a keresőoptimalizálás (SEO)?

A keresőoptimalizálás, vagyis a SEO, angolul search engine optimization az a módszer, amely egy weboldal technikai beállítására, tartalmi relevanciájának és a linkek népszerűségének optimalizálására szolgál, hogy adott weboldal aloldalai könnyen megtalálhatók legyenek a Google-ban és más keresőkben. A felhasználó keresésére minél relevánsabb aloldallal jelenjen meg, és a hasonló konkurens weboldalakkal szemben jobb és több megjelenési eredményt érjen el. A SEO-t tévesen marketing eszköznek is szokás nevezni, holott önmagában nem eszköz, hanem egy gyűjtőfogalom.

Működik-e 2023-ban a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás működőképessége szorosan összefügg a Google és egyéb keresőmotorok algoritmusainak a változásával. Alapvetően kijelenthetjük, 2023-ban is működik a keresőoptimalizálás, csak kell egy technikailag kifogástalan weboldal hozzá, ami szinte mindegy milyen CMS-re épül, minőségi, releváns tartalom, és olyan viszontlinkek, amelyek hasonlóan minőségi, lehetőség szerint releváns tartalmú weboldalról mutatnak saját webhelyünkre.