SEO szótár – Ad Position – Hirdetés Pozíció

Ad Position – Hirdetés Pozíció – AdWordsben használt kifejezés. Adott hirdetés megjelenési helye a többi hirdetéshez képest. A hirdetés pozícióját különféle összetevők határozzák meg: ajánlatok, hirdetés –és kulcsszó, valamint a webhely minősége. Emellett a hirdetés pozíciójának kiszámításakor a rendszer figyelembe veszi a bővítmények és más hirdetésformák hatásait is. A hirdetés pozíciója ennél fogva ingadozhat attól is, hogy az adott pillanatban milyen nagy a verseny.

Címke: , ,

Szerző:

Cégünk az Unelte SEO S.R.L 2009 óta foglakozik keresőoptimalizálással, ezen belül linképítéssel, szövegírással és elemzésekkel is.

 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás