SEO szótár – Átlagos pozíció (AdWords)

Átlagos pozíció – az átlagos pozíció megmutatja, hogy az AdWords hirdetések átlagosan milyen helyet foglalnak el a megjelenítési versenyben. Alapvetően elmondható, hogy a konverziók, s így a megtérülés, egyenesen arányos a pozíció növekedésével, így az AdWords hirdetések esetén is érdemes törekedni a minél jobb pozíciókra, lehetőleg az első három helyre. A pozíció elsősorban a magasabban meghatározott maximális kattintási összegekkel javítható, de természetesen a minőségi mutatónak is nagy hatása van rá, így előfordulhat az is, hogy egy kevésbé releváns oldal nagyobb összeget fizet a második pozícióért, mint egy jól optimalizált oldal az első helyért.

Címke: ,

Szerző:

Cégünk az Unelte SEO S.R.L 2009 óta foglakozik keresőoptimalizálással, ezen belül linképítéssel, szövegírással és elemzésekkel is.