SEO szótár – CTR (átkattintási arány)

CTR (átkattintási arány) – Google Ads (Adwordsben) használatos fogalom, a hirdetésekre való kattintások és megjelenítések hányadosa, százalékos értékben kifejezve.

Vagyis a CTR megmutatja, hogy adott mennyiségű megjelenítés mellett, százalékosan hány látogató kattintott a hirdetésekre. Alapvetően elmondható, hogy az átkattintási arány minél magasabb, annál jobb.

Ez a mutató ugyanis a kiválasztott kulcsszavak és hirdetések relevanciájának egyik mutatója és hatással van a minőségi mutató alakulására is, s így végső soron az egy kattintásért fizetendő összeget is befolyásolja.

Címkék: , ,

Szerző:

Fórián Andrea

2010 óta vagyok csapattag, cégen belül elsősorban a szövegírás és a keresőoptimalizálás a fő területem, ami folyamatos tanulást, és munka iránti alázatot igényel. Kedvenc idézetem: "A legjobb múzsa a határidő." (Karinthy Frigyes)

 

English