Keresőmarketing és látogatottság növelés

Egy weboldal látogatottságának növelésére több módszert is igénybe lehet venni, hogy a kellő eredményre jussunk.

A keresőoptimalizáláshoz hasonlóan a keresőmarketing  területei és eszközei is változatosak, és néhol fedik egymást. Amíg a keresőoptimalizálás alatt rendszerint leginkább a linképítést értik, és a weboldal Google-ra optimalizálásának beállításait (meta kulcsszavak, meta leírások, címsorok megadása), addig a keresőmarketing mindent lefed, ami weboldal hirdetéséhez kapcsolódik, minden amivel a látogatottság növeléshez közvetlen hozzá lehet járulni.

 

 

Hasonlatosan a keresőoptimalizáláshoz, a keresőmarketing eszközei között is fontos helyet foglal el az organikus találati lista szerepe. A cél minden esetben, hogy minél több kulcsszóra a természetes találati lista élére kerüljön az adott weboldal. A kulcsszavak száma manapság már kiemelkedően fontos, hisz minden felhasználható kulcsszó, amivel tudunk dolgozni, újabb esély, hogy a weboldalt megtalálják a látogatók a természetes találati listán.

Keresőmarketing eszközei

Ha a keresőmarketing és látogatottság növelés párosáról hallunk, olvasunk, leghamarabb a fizetett keresőhirdetések ötlenek fel bennünk, mint az AdWords. A Google hirdetési rendszerében a megfelelő szakértelemmel beállított keresőmarketing kampány során a leghatékonyabban (igaz ugyan, hogy témától függően, akár legdrágábban is) lehet azonnal látogatókat vásárolni a Google-ból.

Természetesen az AdWords még mindig csak egy szelete a keresőmarketingnek, hisz minden olyan marketing tevékenységet ide sorolhatunk, ami a látogatottság növelést azonnal segíti, mint például a Facebook hirdetés, vagy a bannerek.

Szakszerű keresőmarketing kampány

Míg a keresőoptimalizálás hosszú távú befektetés, és idő kell hozzá, míg megtérül, amíg látogatókat generál, addig a keresőmarketing azonnali látogatottság növelésre kiválóan alkalmas, meglehet olykor összességében többe kerül, mint egy jól megtervezett folyamatos keresőoptimalizálási kampány.

Aki viszont minél több irányból szeretné a látogatottságot növelni a keresőoptimalizálás mellett a keresőmarketing eszközeit is bevetheti, hogy minél szélesebb körből tudja a látogatókat weboldalára terelni.

 

2016.02.08

Címke: ,

Szerző:

Cégünk az Unelte SEO S.R.L 2009 óta foglakozik keresőoptimalizálással, ezen belül linképítéssel, szövegírással és elemzésekkel is.

 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás