Keresőmarketing és látogatottság növelés
Egy weboldal látogatottságának növelésére több módszert is igénybe lehet venni, hogy a kellő eredményre jussunk.
A keresőoptimalizáláshoz hasonlóan a keresőmarketing területei és eszközei is változatosak, és néhol fedik egymást. Amíg a keresőoptimalizálás alatt rendszerint leginkább a linképítést értik, és a weboldal Google-ra optimalizálásának beállításait (meta kulcsszavak, meta leírások, címsorok megadása), addig a keresőmarketing mindent lefed, ami weboldal hirdetéséhez kapcsolódik, minden amivel a látogatottság növeléshez közvetlen hozzá lehet járulni.
Hasonlatosan a keresőoptimalizáláshoz, a keresőmarketing eszközei között is fontos helyet foglal el az organikus találati lista szerepe.
A cél minden esetben, hogy minél több kulcsszóra a természetes találati lista élére kerüljön az adott weboldal. A kulcsszavak száma manapság már kiemelkedően fontos, hisz minden felhasználható kulcsszó, amivel tudunk dolgozni, újabb esély, hogy a weboldalt megtalálják a látogatók a természetes találati listán.

Ha a keresőmarketing és látogatottság növelés párosáról hallunk, olvasunk, leghamarabb a fizetett keresőhirdetések ötlenek fel bennünk, mint az Ads. A Google hirdetési rendszerében a megfelelő szakértelemmel beállított keresőmarketing kampány során a leghatékonyabban (igaz ugyan, hogy témától függően, akár legdrágábban is) lehet azonnal látogatókat vásárolni a Google-ból.
Természetesen az Ads még mindig csak egy szelete a keresőmarketingnek, hisz minden olyan marketing tevékenységet ide sorolhatunk, ami a látogatottság növelést azonnal segíti, mint például a Facebook hirdetés, vagy a bannerek.

Míg a keresőoptimalizálás hosszú távú befektetés, és idő kell hozzá, míg megtérül, amíg látogatókat generál, addig a keresőmarketing azonnali látogatottság növelésre kiválóan alkalmas, meglehet olykor összességében többe kerül, mint egy jól megtervezett folyamatos keresőoptimalizálási kampány.
Aki viszont minél több irányból szeretné a látogatottságot növelni a keresőoptimalizálás mellett a keresőmarketing eszközeit is bevetheti, hogy minél szélesebb körből tudja a látogatókat weboldalára terelni.
Bármelyikre is van szükséged, állunk rendelkezésedre!