Elmondhatjuk, hogy nem igen lesz olyan mértékű és olyan hatású algoritmus frissítés, mint az első Pingvin volt, azonban a Google nem titkolt szándéka szerint továbbra is finomítja a kereső algoritmust...
Lehet egy webáruház gyönyörű, funkcionális és tele kiváló termékekkel – ha azonban nem jelenik meg a keresőkben, olyan, mintha nem...
TovábbMostani cikkünkben egy olyan kérdésre próbálunk választ adni, amit rendszeresen feltesznek nekünk új ügyfeleink. Sokak számára nem tiszta, hogy a...
TovábbA helyi keresőoptimalizálás (local SEO) soha nem volt még ennyire fontos, mint manapság. Ha helyi vállalkozásod van – legyen az...
TovábbA kulcsszókutatás a SEO egyik legfontosabb eleme. A sikeres kulcsszókutatás, mint tudás, kardinális fontosságú az eredményes online jelenléthez, hiszen csak...
TovábbElmondhatjuk, hogy nem igen lesz olyan mértékű és olyan hatású algoritmus frissítés, mint az első Pingvin volt, azonban a Google nem titkolt szándéka szerint továbbra is finomítja a kereső algoritmust...
Igaz, hogy csak 2018 júliusától és csak a mobilkeresési eredmények listázásánál lesz rangsorolási tényező, de immár hivatalos. Az új algoritmus a hivatalos közlemény szerint csak a leglassabb...
Mi is többször leírtuk már, hogy a Google óriási változásokat állított rendszerbe, aminek középpontjában a felhasználó áll, a felhasználói élmény lassan, de biztosan felülír mindent. Mielőtt...
Lehet, a versenytársak sem használják ezeket a tippeket! Lassan egyre több vállalkozó ismeri fel a lokális SEO (local SEO) előnyét, ám kitűnni a sok azonos vállalkozás közül egyáltalán nem...
Egy ideje már a legtöbb weboldal tulajdonos is belátta, hogy a meta beállításokra ismét úgy kell tekinteni, mint egy plusz marketing eszközre, amivel az átkattintások arányát nagyságrenddel lehet...
A SEO-ban mindig az viszi előre a szakembereket, hogy soha nem szabad hátradőlni, a „nagy mű” gyakorlatilag soha nincs készen, a folyamatos változásra mindig fel kell készülni. Bár a magyar...