Minőségi PR cikkek írása – keresőoptimalizálás finomra hangolva

Portfóliónkban több mint 350 portál található, amelyek:

  • természetes, minőségi, dofollow linkeket adnak, stabil linkerőt nyújtanak,
  • értékelhető látogatottsággal rendelkeznek, nem ritkák a százezres nagyságrendek sem,
  • magas DA és PA értékeik vannak, ez a MozBar böngésző kiegészítővel könnyen ellenőrizhető,
  • transzparens, KKV-k számára is megfizethető árak,

Nem kell kapcsolatban lenned egyszerre több weboldal szerkesztőségével, a folyamatosan leterhelt szerkesztők visszajelzésére várnod, mi mindezt megoldjuk helyetted.

Csak ki kell választanod a számodra szimpatikus és ideális weboldalt, a többit ránk bízhatod!

Folyamatosan bővítjük listánkat, hogy minél szélesebb tematikát tudjunk lefedni, amivel weboldalad sikerét segíthetjük!

Megrendelési és fizetési részletek:

  • előre fizetéssel vállaljuk a cikkek kihelyezését, amint megkapjuk a rendelést, és a számla ki lett egyenlítve, kezdjük a munkát,
  • román cégről számlázunk euróban(amennyiben úgy kényelmesebb akkor magyar bankszámlaszámra tudsz fizetni, forintban), ha nincs közösségi adószáma a cégednek, akkor még 19% román ÁFA-val (TVA) nő az összeg,
  • az ár tartalmazza a PR cikkek írását is (3000 leütésig), amit kihelyezés előtt jóvá lehet hagyni, ha szükséges természetesen javítjuk mi a kért változtatásokat.

Miért szükségesek weboldalad számára a PR cikkek?

Ha jól megnézzük egy természetes evolúciónak vagyunk szemtanúi, amelynek katalizátora mindig a Google algoritmusának a fejlődése.

Emlékszünk? Ingyenes linkgyűjtő oldalakkal kezdtük az „őskorban”, majd a fizetett katalógus linképítést a PBN bloghálózatok, a „prémium linképítés” módszere követte, követi.

Miután a katalógus linképítést valóban percek alatt leépítette a Google, a mesterségesen létrehozott, közepes és magas DA értékekkel rendelkező blogokon, természetes tartalomban elhelyezett linkek következtek, ami egy fejlettebb, minőségi linkszerzési módszer.

Üldöztetése és a rémhírterjesztések ellenére mind a mai napig működik!

Végül megérkezünk a minőségi PR cikkekhez, vagyis a különböző médiaoldalakon elhelyezhető PR cikkek világába.

Minőségi PR-cikk írás, mint a természetes linképítés Szent Grálja?

Igen!

Olyan médiaoldalak, híroldalak, szórakoztató portálok szerepelnek folyamatosan bővülő portfóliónkban, amelyek valójában azt a szignált adják át a linkelt oldalnak, ami a stabil helyezéshez szükséges.

Manapság sokat hallod, olvasod, hogy a természetes linkszerzési módszer az egyetlen, ami eredményes lehet?

Ha mindezidáig a linképítéssel nem sikerült elérned a célodat, akkor a minőségi SEO PR cikk megjelenést mindenképp ki kell használnod. Nem csak azért, hogy megváltozzon a véleményed, hanem elsősorban azért, hogy tudd stabilizálni weboldalad az organikus találati listán.

Akinek megélhetésében nagy szerepet játszik a webes megjelenés, az igazán tudja értékelni a magas értékű, minőségi linkeket.

Mi ma a linképítő feladata? 

Ma már nem a gigantikus linkhálózat építése a cél, hanem olyan linkek szerzése, amelyek a legerősebb, legstabilabb szignálok adják.

A Google számtalan frissítései, fejlesztései, változásai, valamint az új algoritmusok bevezetései mind abba az irányba terelik a szakma white hat módszerekkel dolgozó szakembereit, hogy jó minőségű, természetes linkekkel optimalizáljon.

Jóval a publikus listaár alatt kaphat természetes backlinket weboldalad olyan helyekről mint:

Nézzük meg, mi tulajdonképpen a PR cikk?

Ahhoz, hogy írni tudjunk a PR cikkről, meg kell határoznunk mit jelent ennek fogalma. Az elmúlt évek online és offline marketing szokásai, valamint a megváltozott – mondhatjuk felgyorsult – kommunikációs dzsungel, amiben élünk életre hívta a PR cikkek fogalmát.

Az általános meghatározás szerint, ha PR cikkekre gondolunk, az juthat eszünkbe, hogy mindez nem más, mint egy vállalatról, kkv-ról, intézményről, szervezetről adott médiafelületre egy bizonyos összegért írott cikk.

Ez egy relatíve olcsó reklám, ami úgy reklám, hogy nem effektív egy hirdetés, ám mégis van reklámtartalma.

A cikkíró ügyességén múlik, hogy tudja-e irányítani az olvasót, hogy felkeltse az érdeklődését a vállalat vagy annak terméke iránt. Ez a gyakorlat működik online és offline média felületeken is.

PR-cikk – avagy milyen az igazán figyelemfelkeltő írás, ami a SEO igényeknek is megfelel?

A figyelemfelkeltő tartalommarketing alapjaiban változtatja meg azt, hogy milyennek tűnik a céged a potenciális ügyfelek szemében a digitális térben. Egy jól megírt PR cikknek kulcsszerepe van abban, hogy a médiában megjelenve növelje a vállalkozásod ismertségét és a megfelelő közönségreakciókat (positive public reactions) váltsa ki. Ez a fajta tartalommarketing nem csupán azt célozza meg, hogy a célközönség figyelmét megragadja, de azt is, hogy hiteles és szakmai jellegű információkat nyújtson a terméked vagy szolgáltatásod iránt érdeklődőknek.

A minőségi, mondhatni úgy is, műfajában leghatékonyabb PR cikknek megvan az a „képessége”, hogy a tartalmi értéken túl, SEO szempontból is hozzájáruljon a weboldalad láthatóságának növekedéséhez. Amikor egy cikkből közvetlenül a vállalkozásod weboldalára irányítjuk a látogatókat, nem csak a forgalmat növeljük, hanem a márkahűséget is erősítjük. Ebben a kontextusban a figyelmet nemcsak megragadó, de fenn is tartó tartalommarketing több, mint pusztán cikkek írása; ez egy olyan stratégiai eszköz, amely a márkakommunikáció és a digitális marketing összehangolásával építi a cég reputációját és online jelenlétét.

Egy ízig-vérig profi PR szövegíró pedig, ha megismeri a cég profilját, a célközönséged igényeit, a te témádhoz passzoló tartalmat készít majd, amin bizony, jól strukturált szövegként, sok múlhat, milyen helyezést ér el az adott honlap a keresőmotorok szemében. S persze az sem utolsó, hogy ezek a cikkek példátlanul hatékonyan vonzzák a honlapodra a látogatók figyelmét, hiszen komoly szakmaiságról árulkodnak.

Téged mi késztet arra, hogy tovább olvasd, ami eléd kerül? 

Fordítsunk kicsit a szemszögön! Téged, mint felhasználót, mit késztet arra, hogy tovább olvasd az eléd kerülő cikket, akár a közösségi médiában, akár az újságok hasábjain? Mik azok a közös tulajdonságok, amik ezeket az írásokat jellemzik? Nos, egy kiemelkedő írás szövege a keresőoptimalizálás „boszorkánykonyhájában” születik. A szóban forgó szövegnek úgy kell megszólítani a célközönséget, hogy az egyszerre legyen érdekfeszítő, értékes (informatív), ne tűnjön direkt reklámnak, de mégis betöltse azokat a funkciókat, amiket egy jólműködő, okos hirdetésnek be kell töltenie.

PR cikk írás – Hogyan írjunk olyan PR cikket, ami tényleg megragadja a figyelmet? 

A PR cikk írásának gyakorlata tulajdonképpen kiapadhatatlan kreativitási lehetőségekkel kecsegteti a talpraesett szövegírót, akinek eszközei, egész repertorája kimeríthetetlenek, ha a minőségi tartalomnak a kiszolgálása a cél.

Ugyanis csak ezen múlik, hogyan közelítjük meg a kért témát:

  • olykor az is előfordul, hogy egy látszólag irreleváns sztorin keresztül jut el a szövegíró a szolgáltatás promotálásáig, úgy, hogy csak a lezáró sorokban derül ki, mégis van összefüggés,
  • egy valósághű interjút épít fel,
  • egy terméket tesztel,
  • közvetett módon promotál,
  • összefüggést keres az aktuális társadalmi helyzettel,
  • szolgáltatás vagy termék mögötti információt árul el a bennfentes olvasónak.

Természetesen a szövegírás az ügyfél-igény, a Google keresőoptimalizálási faktorok, a kulcsszó elhelyezés, a felhasználói élmény (az olvasható és élvezhető szövegkép) maximális figyelembevételével történik.

Linkek a PR cikkekben

Felmerül a kérdés, hogy hol és mennyi link legyen egy PR cikkben? Milyen kulcsszavakról linkeljünk?

A PR cikkekben a legtöbb esetben két vagy három link elhelyezésére van lehetőség, egy domainen belül.

Ami lényegesen sokat számít weboldalad Google szerinti megítélésében, valamint legfontosabb kulcsszavaidnak erősítésében.

A magas DA értékű oldalakról elsősorban azokat a kulcsszavakat érdemes erősíteni, amelyek helyezése ingadozik az organikus találati listán.

Emellett bármely fontosnak vélt, releváns vagy brand szavakra lehet linkelni, de előtte mindenképp érdemes a helyezéseket felmérni, hogy pontosan legyenek megcélozva a kulcsszavak.

Ha nagyobb eséllyel szeretnél elstartolni versenytársaid elől, akkor érdemes a minőségi PR cikkeket is a linképítési stratégián belül alkalmazni!

A keresőoptimalizálás árak tekintetében, plusz érv a természetes, minőségi PR cikkek mellett: folyamatos akciós árakat tudunk biztosítani!

Ha úgy érzed megkeresnél minket:

Inkább írok!




    Melyik szolgáltatásunk érdekel?
    Keresőoptimalizálás
    Facebook hirdetés
    Google Ads
    Pr cikkek, szövegírás
    Linképítés
    Weboldal készítés
    Webáruház készítés

    Kötelező jóváhagyni a Felhasználási feltételeket
    és az Adatkezelési tájékoztatót!

    Elolvastam, megértettem, elfogadom

    Please prove you are human by selecting the car.

    Q & A

    Mi az a PR cikk, és miben különbözik a hagyományos hirdetéstől?
    A PR cikk egy fizetett, de informatív tartalom, amely egy cég, termék vagy szolgáltatás bemutatását szolgálja. Nem tolakodó reklám, hanem értéket közvetítő, szakmailag megalapozott írás, amely hitelesíti a márkát.
    Miért éri meg PR cikket kihelyezni linképítés céljából?
    A PR cikkek természetes szövegkörnyezetbe ágyazott, dofollow linkjei értékes SEO-szignált küldenek a Google felé. Ezek segítenek stabilizálni vagy javítani a weboldal helyezését a keresőkben.
    Hogyan válasszam ki a megfelelő PR cikk megjelenési felületet?
    Fontos a témában releváns, látogatott, magas DA/PA értékkel rendelkező oldalakat választani. Portfóliónk több mint 350 ilyen portált kínál, transzparens, megfizethető áron.
    Hány linket lehet elhelyezni egy PR cikkben?
    Általában 2–3 link elhelyezése javasolt egy domainen belül. Ezek lehetnek fő kulcsszavakra, márkanevekre vagy épp ingadozó helyezésű céloldalakra mutató linkek – stratégia szerint.

    Tartalomjegyzék