AdWords (Google Ads) a leghatékonyabb!

Nem kérdéses, hogy napjainkban a marketing világa nagymértékben kitágult, s ez természetesen az internet adta lehetőségeknek köszönhető. Ugyanakkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen módszerekkel és milyen online célközönségeknek értékesítünk.

Az online marketing eszközök manapság aranykorukat élik, s közülük is kiemelt szerepet kap az AdWords, mint egy komplex, több célzási módszert használó platform. Sőt, ha tovább megyünk, akár azt is kijelenthetjük, hogy léteznek az AdWords rendszerén belül is különféle online marketing eszközök, amelyeket más-más célokra használhatunk fel.

Hogy mit használunk, az persze attól függ, hogy milyen terméket, vagy szolgáltatást szeretnénk értékesíteni. Itt fontos megjegyezni, hogy ritkán ugyan, de vannak olyan termékek vagy szolgáltatások, amelyek esetén az AdWords nem bizonyul megfelelő hirdetési eszköznek. Fontos tehát, hogy pontosan meghatározzuk az elérni kívánt célcsoportot, s ezt követően döntsük el, hogy az online marketing eszközök közül melyek vezetnek majd a legjobb eredményre.

Vegyünk egy egyszerű példát, amelyben a célcsoportunkat 18-25 éves fiatalok jelentik, akik érdeklődnek a különféle sporttevékenységek iránt. Mi pedig egy teljesen új fejlesztésű eszközt szeretnénk számukra eladni, amit még egyáltalán nem ismer a nagyközönség.

Az utóbbi gondolatból egyértelműen következik, hogy a termékünkre nem lesznek keresések, vagyis a Google Keresési Hálózatát egyelőre elfelejthetjük. Így tehát a márkaépítés felé kell vennünk az irányt, ami leginkább a Display Hálózattal érhető el, beleértve természetesen a Youtube videókat is.

Az online marketing eszközök közül tehát kiválasztottuk a saját szempontunkból leghatékonyabb eszközöket, már csak a célzást kell pontosítanunk és természetesen az üzenetet, amit a leendő vásárlók felé szeretnénk kommunikálni.

Egyszerűnek tűnik ugye? Elméletben valóban egyszerű, ugyanakkor ne feledjük, hogy a megvalósításhoz nagy tapasztalat és természetesen magas szintű tudás kell!