Ads (Adwords) kampányfelügyelet

Miért éri meg hirdetni Ads (Adwords) kampány segítségével?

Adwords kampány hatékonysága

A fiatalok körében mostanság elterjedt egy gúnyos, de sajnos igaz mondás mely szerint: „Ha nem vagy fenn az interneten, nem is létezel”. Ezen jót derülünk, azonban a cégek és vállalkozások kapcsán is ugyan ez a helyzet, sőt! Hiába kínál egy vállalkozás tökéletes termékeket vagy szolgáltatásokat, ha nem található meg a világhálón, senki sem látja majd! De egy jól megalkotott honlap még egyáltalán nem elegendő a sikerhez, ugyanis azt optimalizálni és hirdetni kell, mert a terméked, vagy szolgáltatásod csak így juthat el a célközönséghez! Amennyiben élni szeretnél a lehetőséggel használd ki az Ads hirdetés nyújtotta előnyöket és szerepeltesd weboldalad a találati lista első helyein!

Hogy mindezt hogyan érheted el egy Ads (AdWords) kampány révén?

Az Ads a világ egyik legjobb és legkiszámíthatóbb marketingeszköze, amellyel tökéletesen megcélozhatod az elérni kívánt célközönséget. Ha Ads kampány segítségével hirdetsz, minden egyes forintot, amelyet reklámra fordítasz nyomon követhetsz, és egyszerűen kiszámíthatod, hogy a befektetés megtérült-e. Meghatározhatod a napi, vagy havi költségkeretet, így biztosan nem költesz majd többet, mint amennyit szeretnél.

Hogyan jövünk mi a képbe, mint SEO szakértő?

Amellett, hogy az Ads egy kiváló rendszer, számtalan buktatót is rejt, amelyeket kizárólag megfelelő szaktudás birtokában lehetséges elkerülni. Egy Ads kampány és hirdetéscsoport megfelelő kialakításához és optimalizálásához jókora tapasztalat szükséges, ugyanis a hirdetés, csak ebben az esetben hozhat kézzelfogható hasznot. Képzett szakembereink birtokában vannak az említett szaktudásnak, s ezt bizonyítandó cégünk elnyerte a Google Ads Minősített Partner címet. Kérlek, tekintsd meg az ajánlatainkat, ha pedig további információkra van szükséged a Google Ads hirdetés és kampány kezeléséről, kattints ide: https://www.seo101.hu/kapcsolat/

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

A Google Ads hirdetések óriási előnye, hogy szinte azonnali láthatóságot biztosítanak a keresési találatok élén, így gyors eredményeket érhetsz el – legyen szó akár új termék bevezetéséről, akár szezonális kampányokról. Ráadásul a hirdetések célzási lehetőségei rendkívül precízek, így pontosan azokhoz az emberekhez juthatsz el, akiknek szüksége van a termékedre vagy szolgáltatásodra. Azonban, bármennyire is csábító a gyors eredmény, fontos szem előtt tartani, hogy a Google Ads költségei folyamatosak, és amint leállítod a kampányt, a láthatóságod is azonnal csökken. Ezzel szemben egy átgondolt és részletesen kidolgozott SEO stratégia hosszú távon fenntartható eredményeket hoz, folyamatos organikus forgalmat generál, és idővel verhetetlen alapot teremt a digitális jelenlétedhez. Bár a SEO több időt és türelmet igényel, az általa elért pozíciók stabilabbak és költséghatékonyabbak hosszú távon.

A website, amit nem látnak a keresők, pont annyit ér, mint a szekrény mögé csúszott méregdrága katalógus.”

(L. Tiny)

„Egy vállalat hihetetlenül sikeressé válhat, ha megtalálja a módját, hogyan birtokoljon egy szót a vevő koponyájában.”

(Al Ries – Jack Trout)

 

Google Ads kampány csomagjainkat a lehető legoptimálisabban alakítottuk ki, így szolgáltatásaink a legkisebb cégektől, egészen a legnagyobb vállalatokig, mindenki számára elérhetőek és ideálisak.

(Az említett árak az Ads fiók felépítésére és kezelésére vonatkoznak. Nem tévesztendőek össze a Google felé fizetendő hirdetési költséggel.)

Részletes információkért, keress minket bizalommal a feltüntetett elérhetőségeink egyikén!

Q & A

Mik azok a Google hirdetések?
A Google hirdetések, más néven Google Ads, olyan online reklámok, amelyeket a Google platformján keresztül hozhatsz létre és kezelhetsz. Ezek a hirdetések megjelenhetnek a Google keresési találatai között, YouTube-on, Gmail-en, valamint különböző weboldalakon, amelyek részei a Google Hirdetési Hálózatának.
Mennyibe kerül a Google hirdetés?
A Google hirdetés költsége nagyban függ a célzott kulcsszavaktól, a versenytől, az iparágtól, és attól, hogy milyen célközönséget szeretnél elérni. A költségvetésedet te határozod meg, így napi, heti vagy havi limiteket is beállíthatsz, de fontos tudni, hogy minél versenyképesebb a piac, annál magasabb a hirdetések díja is.
Tényleg megéri a Google Ads?
Igen, különösen új termék vagy szolgáltatás bevezetésénél, de a hosszútávú siker érdekében mindenképpen egy komplex SEO stratégia kialakítása az előnyösebb.
Ingyenes a Google Ads vagy sem?
Nem, természetesen a Google Ads nem ingyenes. Minden egyes kattintásért (CPC) vagy megjelenésért (CPM) fizetned kell, attól függően, hogy milyen típusú kampányt indítasz.