Keresőoptimalizálás árak 2016-ban

Javában beindult az év, most már teljes egészében átlátjuk, hogy a weboldal tulajdonosok töretlen lelkesedéssel vetik bele magukat oldalaik építésébe, optimalizálásába. Ezen belül szerencsére ma már egyre több weboldal tulajdonos érzi és érti, hogy a keresőoptimalizálás is kiemelkedő szereppel bír.

Ennek függvényében 2016-ban, ha a keresőoptimalizálás árak szóba kerülnek, akkor már ez alatt nem csak a minőségi linképítést és tartalommarketinget értünk, hanem egyéb keresőmarketing eszközök által kínált megoldásokat, mint az Adwords vagy a Facebook hirdetések, és minden olyan online hirdetés, megjelenés, ami azonnal látogatót hoz a weboldalra.

A keresőoptimalizálás egy organikus rendszer

A keresőoptimalizálás árakat 2016-ban két szempontból közelíthetjük meg:

– Komplett csomagban felhasználva és ötvözve az összes létező online marketing eszközt.

– Kifejezetten csak a minőségi linképítésre és tartalommarketingre szorítkozva, akár folyamatosan, akár kampányszerűen.

Ehhez több variációjú szolgáltatáscsomagot biztosítunk minden olyan ügyfélnek, akik bennünket keresnek meg, legyen igényük sikerdíjas, – havi díjas, vagy eseti jellegű keresőoptimalizálásra.

A keresőoptimalizálás árak annak függvényében is  változhatnak, hogy milyen szolgáltatáscsomaggal dolgozunk, így ha egy AdWords  kampány sikeresen visszahozza az árát, ezzel párhuzamosan a keresőoptimalizálási díjak is fajlagosan alacsonyabbá válnak egy darab értékesítésre vetítve.

SEO ára megtérül

Ahhoz azonban, hogy mindezeket a stratégiákat sikerrel alkalmazhassuk elsősorban az a legfontosabb, hogy a weboldal minden olyan elvárásnak megfeleljen, ami a keresőben megteremti az esélyét a jó helyezésre.

Ehhez a keresőoptimalizálás egyrészről egy lökést ad, hogy a Google mindinkább előkelő helyre sorolja oldalunkat, másrészről elérjük a releváns látogatókat, potenciális ügyfeleket. Ha pedig a weboldal kereső – és felhasználóbarát, akkor a befektetett keresőoptimalizálás árak sokkal könnyebben megtérülnek.